آفتاب
عضو شورای اسلامی کار شرکت پلی‌اکریل اصفهان مطرح کرد؛

پلی‌اکریل به چرخه تولید بازگشت/ علیرغم تاخیرها باز هم «خدا را شکر»

پلی‌اکریل به چرخه تولید بازگشت/ علیرغم تاخیرها باز هم «خدا را شکر»

علیرضا خرمی از آغاز به کار DMT و واحد پلی‌استر شرکت پلی‌اکریل اصفهان خبر داد.

علیرضا خرمی (عضو شورای اسلامی کار شرکت پلی‌اکریل اصفهان) در تماس با خبرنگار ایلنا از آغاز به کار DMT و واحد پلی‌استر شرکت پلی‌اکریل اصفهان پس از وقفه‌ای طولانی خبر داد.

وی گفت: اوایل هفته گذشته با ارسال مواد اولیه از کارخانهDMT به کارخانه پلی استر، چرخ های تولید در این دو مجموعه به حرکت درآمد و با تولید روزانه 80 تن الیاف، مجموعه پلی استر پس از یکسال توقف وارد مدار تولید شد و با آغاز به کار این  مجموعه، حدود 300 نفر مشغول به کار شدند.

این فعال صنفی افزود: به گفته مدیریت کارخانه، پرسنل واحد اکریلیک نیز با توجه به خرید مواد اولیه برحسب نیاز، حداکثر تا 15 بهمن ماه مشغول به کار خواهند شد.

خرمی ادامه داد: شواهد نیز  حاکی از آنست که حدود 2000تن «اکریلونیتریل» جهت راه اندازی کارخانجات اکریلیک خریداری شده و تا اواخر دی ماه، این مواد اولیه به کارخانه حمل و تولید ازسرگرفته خواهد شد.

وی با بیان این که پیش از این قرار شده بود کارگران تا پیش از اول مهر سر کار بازگردند، گفت: مشکلات در تهیه مواد اولیه، بازگشت به کار  کارگران را به تعویق انداخت؛ با این وجود باز هم از مسئولان تشکر می‌کنیم و خوشحالیم که بالاخره چرخ‌های تولید در پلی‌اکریل به گردش درآمده‌است. 

کد N1806416

وبگردی