آفتاب

نخستین حضور خبری احمدی‎نژاد پس از اتهام‎زنی‎هایش| هیچکس دلیل رفتارهایش را نپرسید

نخستین حضور خبری احمدی‎نژاد پس از اتهام‎زنی‎هایش| هیچکس دلیل رفتارهایش را نپرسید

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای حائری شیرازی روحانی حقیقی بود یعنی تا آخر عمر زی طلبگی اش را از دست نداد.

محمود احمدی‎نژاد رئیس دولت های نهم و دهم در حاشیه مراسم ترحیم آیت الله حائری شیرازی او را روحانی همراه و دلسوز مردم و ساده زیست معرفی کرد و ادامه داد: آقای حائری عمق دین را شناخته بود به همین دلیل در حوزه اندیشه نوآوری داشت و به روز بود. آیت الله حائری شیرازی مسائل اجتماعی را به خوبی می شناخت. از هیچ چیزی سطحی عبور نمی کرد. خود را در یک طبقه و لباس محدود نکرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مرحوم حائری شیرازی به مسائلی همچون اقتصاد تسلط داشت نه در حد بحث هایی که معمولا در بازار و دانشگاه ها به عنوان گرایش های اقتصادی وجود دارد بلکه از اینها فراتر رفته بود. او به معنای واقعی معلم اخلاق بود.

احمدی نژاد اضافه کرد: این روحیه صداقت، دلسوزی و علاقه به وصل را از سال 58 که آشنا شدیم تا آخر در آیت الله حائری دیدیم.

رئیس دولت های نهم و دهم ادامه داد: در دوره ای هم آقای حائری شیرازی درس اخلاق در دولت می دادند و تفسیر قرآن می کردند که تفسیر و درس اخلاقشان بسیار عمیق بود. فقط به ظاهر لغات و آیات نمی پرداخت بلکه چون درگیر مسائل اجتماعی بود عمق مطلب را دریافت می کرد و به مسائل روز راهنمایی می کرد.

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی‌نژاد در حالی برای اولین بار پس از اقدامات اخیرش و اتهام‌زنی‌های پیاپی به مقامات کشور در جمع خبرنگاران حاضر شد و روبه‌روی دوربین شبکه خبر قرار گرفت، که هیچ خبرنگاری سوالی از او در مورد رفتارهای چند وقت گذشته‌اش نپرسید.
27215

کد N1806314

وبگردی