آفتاب

مثلث ناطق، روحانی و لاریجانی به نفع سیاست کشور است؟ /اصولگرایان به دنبال بازیگری جدید

مثلث ناطق، روحانی و لاریجانی به نفع سیاست کشور است؟ /اصولگرایان به دنبال بازیگری جدید

اعتمادآنلاین نوشت:جلال جلالی‌زاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: لاریجانی و ناطق نوری از اصولگرایان بریده‌اند و به سمت اصلاح‌طلبان گرایش پیدا کرده‌اند و هر چند خود را اصلاح‌طلب نمی‌خوانند اما در موضع‌گیری و رفتارهایشان گاهی علامت‌ها و نشانه‌های اصلاح‌طلبی دیده می‌شود.

جلال جلالی‌زاده فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است: مثلث شیخ ناطق نوری، علی لاریجانی و حسن روحانی در آینده علاوه براینکه به نفع سیاست کشور است همچنین موجب ائتلاف آنها با اصلاح‌طلبان خواهد شد.این افراد خود را اصلاح‌طلب نمی‌دانند اما در موضع‌گیری و رفتارهایشان گاهی علامت‌ها و نشانه‌های اصلاح طلبی دیده می‌شود، به نظر من وجود چنین تشکیلاتی هم به نفع اصولگرایان و هم به نفع اصلاح طلبان است.

وی افزود: اصولگرایان هم به این نتیجه رسیده‌اند که تشکل‌های گذشته دیگر کارساز نیستند و نیاز به یک نوع بازیگری جدید در فعالیت‌های سیاسی است. با توجه به این وضعیت معتقدم اگر بازگشت آقای ناطق نوری به جامعه با یک نوع نگرش جدید و با تصمیم به ایجاد تحولات در فضای سیاسی همراه باشد، قطعا موثر است اما اگر صرفا این حضور یک مسئله صوری و ظاهری باشد شاید به نفع آقای ناطق هم نباشد.
[span]
[span] [span]29214

کد N1806052

وبگردی