آفتاب

دفاع جالب ریوالدوی برزیلی از رونالدو/من هم اگر 5 توپ طلا می‌بردم می‌گفتم بهترین بازیکن جهان هستم

دفاع جالب ریوالدوی برزیلی از رونالدو/من هم اگر 5 توپ طلا می‌بردم می‌گفتم بهترین بازیکن جهان هستم

تسنیم نوشت:ستاره پیشین بارسلونا به فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها حق داد که خودش را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بداند.

ریوالدو در گفت‌وگو با برنامه «لارگوئرو» از شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا در واکنش به اظهارنظر اخیر کریستیانو رونالدو که پس از کسب عنوان توپ طلای «فرانس فوتبال» خود را بهترین بازیکن تاریخ خواند، گفت: اگر من هم 5 توپ طلا می‌بردم، می‌گفتم بهترین بازیکن تاریخ هستم.

وی همچنین در خصوص دیدار الا‌کلاسیکوی پیش‌رو که قرار است شنبه به میزبانی رئال مادرید از بارسونا برگزار شود، اظهار داشت: بارسلونا باید در زمین آرامش خود را حفظ کند چون در شرایط کنونی نسبت به رئال مادرید برتری و مزیت‌هایی دارند. به نظرم ال‌کلاسکیوهای دوره ما دشوارتر و با وجود بازیکنانی همچون فرناندو هی‌یرو و ردوندو نبردی واقعی بود. آن بازی‌ها واقعاً دشوار بود. ال‌کلاسیکوهای امروزی نسبت به گذشته جنگ‌های فیزیکی کمتری دارد.

ستاره پیشین بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل درباره شایعه پیوستن نیمار به رئال مادرید هم یادآورد شد: در حال حاضر نمی‌توانم نیمار را با پیراهن رئال مادرید تصور کنم. او باید تاریخ‌سازی کند و  پاری‌سن‌ژرمن تیم کنونی اوست. به هر حال باید دید که بعداً چه اتفاقی خواهد افتاد. من که فکر نمی‌کنم نیمار روزی بخواهد برای رئال مادرید بازی کند.

 

251 41

کد N1806017

وبگردی