آفتاب

در پی تفویض حداکثری اختیارات به استانها هستیم

در پی تفویض حداکثری اختیارات به استانها هستیم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی با تأکید بر هماهنگی و انسجام بیشتر میان خانواده وزارت اقتصاد به مثابه یک تیم کاری، تاکید کرد که معاونت متبوع، بنا بر توصیه اکید شخص وزیر اقتصاد، به دنبال تفویض حداکثری اختیارات به استان ها است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم، مهدی قدمی طی سخنانی در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استان قم که به ریاست وی برگزار شد، با بیان این مطلب، تشکیل شورای هماهنگی مدیران استان را در همین راستا بسیار با اهمیت قلمداد و عمده هدف خود از سفرهای استانی را، ارزیابی عملکرد؛ چالش ها و اولویت های موجود در استان ها عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: شرایط هماهنگی میان مدیران استان، بسیار مطلوب است و توفیقات خوبی نیز حاصل شده است و در زمینه مشکلات طرح شده نیز پیگیری لازم بعمل خواهد آمد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی بخشی از مشکلات همانند موارد مرتبط با ساختار، نیروی انسانی و ... در استانهای مختلف و دستگاه های زیرمجموعه وزارت اقتصاد را مشترک عنوان کرد و گفت، این موارد تا جایی که در حیطه اختیارات وزارتخانه باشد به صورت جدی پیگیری و حل می شود .

قدمی در ادامه با تاکید بر تفویض اختیار حداکثری به استانها، این امر را موجب رشد و پیشبرد هر چه بهتر اهداف و سیاست های وزارت امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی با ابراز رضایت از انسجام و همکاری خوب و موثر واحدهای تابعه وزارت متبوع در استان قم خواستار تقویت این همکاری ها در کلیه استانهای کشور شد.

این گزارش حاکی است، عادل علیپور نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قم نیز طی سخنانی در این جلسه، ضمن قدردانی از حضور مسئولان وزارت متبوع در استان قم اظهار داشت: بین مدیران مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان تعاملات خوبی برقرار است و ما تلاش خواهیم کرد در مسیر هم افزایی هر چه بیشتر، به این تعاملات انسجام دهیم.

 

کد N1805964

وبگردی