آفتاب

اظهارات فرمانده ارتش پاکستان درباره وقوع جنگ میان ایران و عربستان

اظهارات فرمانده ارتش پاکستان درباره وقوع جنگ میان ایران و عربستان

مهر نوشت: فرمانده ارتش پاکستان طی اظهاراتی اعلام کرد که بین ایران و عربستان هیچ جنگی روی نخواهد داد و اسلام آباد هرگز نخواهد گذاشت که این امر به وقوع بپیوندد.

به گزارش روزنامه پاکستان، ژنرال «قمر جاوید باجوه» فرمانده ارتش پاکستان طی اظهاراتی در مجلس سنای این کشور در مورد تشکیل ائتلاف نظامی عربستان اعلام کرد که این ائتلاف علیه هیچ کشوری نخواهد بود.

باجوه در ادامه و در مورد موضع پاکستان در قبال تنش ایران و عربستان گفت: در برابر تنش ایجاد شده بین تهران و ریاض مطابق با سیاست های خارجی خود پیش خواهیم رفت.

وی تاکید کرد که بین ایران و عربستان هیچ جنگی روی نخواهد داد؛ اسلام آباد هرگز نخواهد گذاشت که چنین امری به وقوع بپیوندد.

فرمانده ارتش پاکستان همچنین گفت که ائتلاف به اصطلاح ضد تروریسم عربستان برای جنگ علیه هیچ کشوری تشکیل نشده است و هنوز ساختار و دستورالعمل شرکت در این ائتلاف تعیین نشده است.

باجوه در ادامه و در مورد سفر های خارج از کشور خود از جمله ایران و عربستان گفت که این سفر ها در راستای بهبود راوابط دوجانبه با کشورهای مهم منطقه صورت گرفته است.

فرمانده ارتش پاکستان در ادامه گفت که ما از تغییرات ایجاد شده در افغانستان چشم پوشی نخواهیم کرد و از تمام وضعیت موجود در این کشور مطلعیم.

وی تاکید کرد که مدیریت مرزهای پاکستان با افغانستان و حصار کشی در این منطقه برای کنترل بهتر تروریست هایی که در این مرزها عبور و مرور می کنند.

52310

کد N1805469

وبگردی