آفتاب

کمالوند: نمی‌توانم دایه مهربان‌تر از مادر باشم، تصمیم قطعی خود را گرفته‌ام

کمالوند: نمی‌توانم دایه مهربان‌تر از مادر باشم، تصمیم قطعی خود را گرفته‌ام

سرمربی نفت آبادان در گفت‌وگو با رادیو ورزش گفت: مسئولان نفت حتما به شرایط آینده این باشگاه فکر کردند و من نمی‌توانم دایه مهربان‌تر از مادر باشم.

  به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  فراز کمالوند درباره اینکه آیا روی حرفتان برای فسخ قرارداد با نفت آبادان هستید یا خیر، گفت: بله همینطور است، من الان در سازمان لیگ هستم و از بهاروند رئیس سازمان لیگ دستور اولیه را گرفته‌ام. 

وی درمورد اینکه آیا بعد از صحبت‌های دیروزتان تاکنون اتفاق خاصی نیفتاده است،‌گفت: اصلا مهم نیست چه اتفاق دیگری بیفتد، من دیگر جواب تلفن را هم نمی‌دهم،‌ تصمیمم را قطعی گرفته‌ام و عملی می‌کنم. 

سرمربی نفت آبادان درمورد اینکه مدیرعامل این باشگاه هم گفته است دیگر نمی‌توان ادامه دهم گفت: اتفاقا آنها باید بمانند و کارشان را انجام دهند. من احساس می‌کنم در این تیم وصله ناجور هستم و باید بروم. دست آنها را باز گذاشته‌ام، نفت در حال حاضر ششم جدول است و دیگر استرس سقوط هم ندارد. در جام حذفی هم به نیمه نهایی رسیده است و بازی بعدی هم در آبادان خواهد بود که اگر پیروز شوند فینال هم در خرمشهر برگزار می‌شود. شرایط باشگاه خوب است و امیدوارم دوست دیگری را بیاورند و ادامه کار بدهند. 

کمالوند درمورد اینکه یکی از دلایل کناره‌گیریتان این بوده که می‌خواستند از کانال دیگری بازیکن به نفت بیاورند یا خیر، گفت: روز گذشته همه متوجه شدند که چه گفتم، پیش از ما یک عده بازیکنان خارجی آمده بودند به طور مثال علی صلاح رفت و کرار جاسم آمد و بازیکنان دیگری هم رفتند و شیمبا،‌ مگنوباتیستا آمدند و شرایط چقدر فرق کرد. 

او  در ادامه گفت: برخی دوستان جواب تلفن نمی‌دهند، 6 ماه بود که پول در باشگاه وجود نداشت و ما هم این موضوع را به بازیکنان می‌گفتیم اما حالا که پول آمده باز هم نمی‌دهند. شاید من بروم وضعیت باشگاه درست شود. 

سرمربی نفت آبادان درمورد اینکه اگر با رفتن شما نفت نتیجه نگیرد کارنامه منفی برای مدیران باشگاه خواهد بود، گفت: حتما خودشان به این مسائل فکر کرده‌اند من نمی‌توانم دایه مهربان‌تر از مادر باشم. من با توجه به اینکه پدر و مادرم متعلق به آبادان هستم به این شهر عرق دارم همه می‌دانم تبریز و آبادان همیشه در دل من هستند. بهترین روزهای فوتبالی‌ام را در تبریز سپری کردم و از ‌آنجا در فوتبال مطرح شدم، آبادان هم که زادگاه والدینم است،‌اما متاسفانه شرایط ادامه همکاری وجود نداشت و سخت بود. 

41258

کد N1805458

وبگردی