آفتاب

قرائت نامه عذرخواهی آقای وزیر در صحن مجلس/خدا نیامرزد مرا اگر توهین به بندگان خدا را در سر بپرورانم

قرائت نامه عذرخواهی آقای وزیر در صحن مجلس/خدا نیامرزد مرا اگر توهین به بندگان خدا را در سر بپرورانم

نماینده رشت از وزیر کشاورزی خواست که از کشاورزها به دلیل اظهارنظر حاشیه‌سازش عذرخواهی کند، نکته‌ای که پزشکیان با قرائت نامه عذرخواهی وزیر، آن را ختم به خیر کرد.

به گزارش خبرآنلاين، جبار کوچکی‌نژاد در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: آقای حجتی در یکی از شهرستان‌ها حضور پیدا کرده که به جای پاسخ قانع‌کننده و توضیح به کشاورز، به او توهین کرده است.

او ادامه داد: كشاورز همان کسی است که رهبری درباره‌اش فرمودند که باید دست کشاورزان را بوسید که آنها با رنج کار می‌کنند و محصولاتی تولید می‌کنند. آقای حجتی به جای تقدیر از کشاورز به آنها توهین کرد و گفت که بهتر است این کشاورز سبوس برنج بخورد تا عقل و هوشش زیاد شود تا حرف‌های او را بفهمد، این نمونه بارز توهین است.

نماينده رشت با بيان اين جمله كه «وزیر کشاورزی باید رسما از کشاورزان گندمکار و شالیزار عذرخواهی کند.»، افزود: در حال حاضر شاهد واردات بیش از یک میلیون تن برنج هستیم که باعث شده دسترنج کشاورزان روی دستشان بماند. باید آقای وزیر به جای توهین، پاسخ این اقدامات را بدهد.

پس از اين تذكر، مسعود پزشکیان كه رياست مجلس را برعهده داشت،  پاسخ داد: آقای حجتی روز گذشته متنی را منتشر کرد که در آن از این کشاورز عذرخواهی کرده است، در این متن آمده است «خدا نیامرزد حجتی را که اگر خدای ناکرده شائبه توهین به بندگان خدا را در سر خود بپروراند چه برسد به کشاورز دل‌سوخته و زحمت‌کشی که تلاش می‌کند افت قیمت حاصل از تلاش سالانه محصولش (برنج) را به گوش مسئولان برساند».

29217

 

کد N1805056

وبگردی