آفتاب

موسسه تنظیم و نشر آثار امام موسیقی پاپ تولید کرد

موسسه تنظیم و نشر آثار امام موسیقی پاپ تولید کرد

دو قطعه موسیقی "شام یلدا " و "لطف پنهان" توسط دفتر موسیقی معاونت امور فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) تولید و منتشر شد.

به گزارش ایلنا، دو قطعه موسیقی "شام یلدا" و "لطف پنهان" توسط واحد موسیقی معاونت امور فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) تولید شد.

"شام یلدا" با شعر یادگار گرانقدر امام راحل، آیت‌الله سیدحسن خمینی، به خوانندگی مجید تفرشی و با موسیقی امین سالمی تولید و نماهنگ آن توسط وحید امیری کارگردانی شده است. این موسیقی توسط معاونت امور فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه در شبکه آپارات بارگذاری شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

"لطف پنهان" قطعه موسیقی پاپ، با موضوع زندگی پربار فرزند برومند امام راحل، آیت الله سید مصطفی، به خوانندگی وحید اختری، شعر ایوب پرند آور، و با موسیقی آرش صفدری، توسط حسن صدر خسروی کارگردانی و ساخته شده است.

پیش از این نیز سمفونی «روح الله»، روایت زندگی امام در چهار موومان، به آهنگسازی شاهین فرهت و به رهبری سهراب کاشف در آستانه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در حضور پرشور مخاطبان و اعضای خانواده امام  راحل و مسئولان دولتی در تالار وحدت به اجرا درآمد.

کد N1804694

وبگردی