آفتاب

نخستین جشنواره موسیقی «نغمه های کار و تلاش» برگزار شد

نخستین جشنواره موسیقی «نغمه های کار و تلاش» برگزار شد

نخستین جشنواره موسیقی «نغمه های کار و تلاش» با حضور «ابوالحسن فیروزآبادی»، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «ابراهیم صادقی فر» سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی این وزارتخانه امروز صبح در مجموعه فرهنگی _ ورزشی تلاش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نخستین جشنواره موسیقی «نغمه های کار و تلاش« با حضور «ابوالحسن فیروزآبادی»، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و  «ابراهیم صادقی فر» سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی این وزارتخانه امروز صبح در مجموعه فرهنگی _ ورزشی تلاش برگزار شد. 

فیروزآبادی با بیان اینکه مطالعات نشان می‌دهد کار آمیخته با هنر وتجربه در افزایش بهره وری و بهبود کارآموزی نقشی مؤثر و منطقی ایفا می کند، گفت: امیدواریم این امر به منظور ارائه و معرفی فرهنگ غنی و متنوع کشورمان به تمام دنیا در سایر وزارتخانه ها، تشکل های کارگری و کارفرمایی نیز دنبال شود.

صادقی فر هم  در حاشیه این مراسم، در جمع خبرنگاران گفت: موسیقی تنها هنری است که انسان ها در زمان حیات خود، تجربه می کنند و این گوهر تابناک پاسخی به راز زندگی است.

وی از برگزاری نخستین جشنواره آوا و موسیقی کار از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و افزود: این وزارتخانه به عنوان دستگاه اجتماعی کشور، بر اساس ماموریت های خود، ترویج فرهنگ کار و حراست از میراث های معنوی کار، جشنواره آواهای کار را از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه در تهران در حال برگزاری است.

به گفته صادقی فر، در کنار جشنواره، نمایشگاهی از صنایع دستی و مواد غذایی برپا می شود که بازدید برای علاقه مندان آزاد است.

در این جشنواره که با حمایت صندوق بازنشستگی کشوری برگزار می شود، ۲۶ گروه موسیقی از سراسر کشور شرکت دارند

کد N1804650

وبگردی