آفتاب

اجرای سوئیت مولانا در تالار رودکی

اجرای سوئیت مولانا در تالار رودکی

رسیتال آواز و پیانو به خوانندگی حسین کاظمینی و نوازندگی آلوین آوانسیان، شنبه نهم دی ماه ۹۶ در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، در رسیتال آواز و پیانو؛ در بخش اول آثاری از لودویگ ون بتهوون، یوهان برامس، ریچارد واگنر، سرگئی راخمانینف و در بخش دوم آثار حسین کاظمینی اجرا می‌شود.

سوئیت مولانا اپوس ۸ از ساخته‌های اخیر حسین کاظمینی است که در چهار موومان (عشق، سماع، فنا و جاودانگی) بر اساس اشعار مثنوی مولانا برای آواز و پیانو نوشته شده است.

حسین کاظمینی، آهنگساز، پیانیست و خواننده آوازکلاسیک، فارغ التحصیل در رشته آهنگسازی از دانشگاه هنرهای زیبای تهران در مقطع کار‌شناسی ارشد است.

نوازندگی پیانو را در این کنسرت، پیانیست کشورمان، آلوین آوانسیان به عهده دارد. آوانسیان به عنوان پیانیست و کنسرت مایستر با ارکسترهای بین المللی همکاری داشته است. او در فستیوال موتزارت به رهبری لوریس چکناواریان و علیرضا شفقی‌نژاد به اجرای برنامه پرداخت. همچنین در فستیوال‌های بین‌المللی نظیر فستیوال کمیتاس برلین ۲۰۱۵ به عنوان سولیست و آکومپانیست حضور داشته است.

این برنامه شنبه ۹ دی ماه ۹۶ ساعت ۲۰ در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود و علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

کد N1804637

وبگردی