آفتاب

وزارت اطلاعات با بکارگیری روش‌های عالمانه از بروز اختلاف‌ها جلوگیری می‌کند.

وزارت اطلاعات با بکارگیری روش‌های عالمانه از بروز اختلاف‌ها جلوگیری می‌کند.

وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات وحدت و همدلی جامعه را اساس کار خود قرار داده است و با بکارگیری روش‌های عالمانه از بروز چالش‌ها و اختلافات جلوگیری می‌کند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید محمود علوی امروز یکشنبه مورخ ۲۶ آذر ۱۳۹۶ در نشست شورای اداری استان خراسان شمالی اظهار کرد: برای حل مشکل تولید و اشتغال باید در جهت امنیت سرمایه‌داری گام برداریم و از راهکارهایی که به سرمایه گذاری لطمه می‌زند پرهیز کنیم.

وی بر مقابله با موانع سرمایه گذاری در جامعه تاکید کرد و افزود: سرمایه داران باید احساس حرمت کنند، آنان می توانند فرصت های شغلی زیادی را برای افراد بیکار در جامعه ایجاد کنند.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش ، اقتصادی را مقاوم دانست که در آن فساد نباشد.

وی با اشاره به وجود نحله ها و جریان های مختلف سیاسی و مذهبی در جامعه گفت: بر اساس آموزه‌های قرآن و نظام اسلامی باید عدالت و امنیت را برای همگان برقرار کنیم.

علوی گفت: وزارت اطلاعات وحدت و همدلی جامعه را اساس کار خود قرار داده است و با بکار گیری روش های عالمانه از بروز چالش‌ها و اختلافات جلوگیری می‌کند.

وزیر اطلاعات گفت: رویکرد وزارت اطلاعات حمایت از سرمایه گذاران و ارتقای سطح امنیت اقتصادی است.

حجت الاسلام علوی افزود: وجود امنیت از ویژگی جامعه مهدویت است.

وی اظهار کرد: شرط تحقق آرمان اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال ، امنیت اقتصادی و سلامت اقتصادی است و باید از سرمایه گذاران برای ایجاد فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری حمایت کنیم.

وی با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد فرصت های شغلی و رونق کسب و کار گفت: صاحبان سرمایه در صورت وجود امنیت پا به عرصه می‌گذارند.

وزیر اطلاعات با اشاره به تلاش‌ها و زحمات مدیرکل سابق اداره کل اطلاعات استان خراسان شمالی در طول ۶ سال گذشته از ایشان تکریم و مدیرکل جدید را معرفی و منصوب کرد.

کد N1804294

وبگردی