آفتاب

سامانه مدیریت و برنامه‌ریزی یکپارچه ناوگان جاده‌ای رونمایی شد

سامانه مدیریت و برنامه‌ریزی یکپارچه ناوگان جاده‌ای رونمایی شد

وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه دومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته از سامانه مدیریت و برنامه‌ریزی یکپارچه ناوگان رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عباس آخوندی در حاشیه دومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته و در بازدید از این نمایشگاه و شرکت‌های حضور یافته در آن از سامانه مدیریت و برنامه‌ریزی یکپارچه ناوگان (مبین) رونمایی کرد.

مسئول این سامانه درباره عملکرد آن اظهار داشت: 40 هزار راننده و 3 هزار شرکت حمل و نقل و صاحب کالا عضو این سامانه هستند و خدمات این سامانه به شرکت‌های حمل و نقلی و صاحبان کالا ارائه داده می‌شود.

وی افزود: این سامانه اولین پایانه مجازی حمل بار در کشور است که با مجوز سازمان راهداری به سه گروه، خدمات ارائه می‌دهد. در حال حاضر تمام خدمات ما از طریق حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود اما به زودی وارد حمل و نقل ترکیبی خواهیم شد.

نائینی با اشاره به صدور بارنامه‌ الکترونیک گفت: بستر صدور بارنامه الکترونیک برای شرکت ما فراهم است اما بنا نداریم شرکت‌های حمل و نقلی را از این امکان حذف کنیم و بسترها را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

وی افزود: افزایش سرعت، تحویل بار، ارتقای کیفیت خدمات، افزایش ظرفیت عملکرد ناوگان و ارتقای بهره‌وری شرکت‌ها از مزایای این سامانه است.

کد N1804114

وبگردی