آفتاب

نظارت و بسترسازی برای تأمین غذای سالم از الزامات قانونی است

نظارت و بسترسازی برای تأمین غذای سالم از الزامات قانونی است

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: نظارت و بسترسازی در جهت تأمین غذای سالم جامعه از الزامات قانونی است و در این ارتباط اسناد بالادستی فراوانی وجود دارد.

به گزارش ایلنا، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی امروز شنبه 25 آذر در حاشیه بازدید از دهمین نمایشگاه ارگانیک در بوستان گفتگو، این قبیل فعالیت ها در کشور را حرکتی نوپا عنوان کرده و اظهار کرد: این فعالیت ها توسط بخش های مردمی اعم از تعاونی ها، انجمن های صنفی، شرکت ها و تولیدکنندگان بخش خصوصی با جدیت و پشتکار دنبال می شود.

وزیر جهاد کشاورزی، وظیفه اصلی دولت را حمایت راهبردی و فراهم آوردن شرایط و تسهیلات لازم برای توسعه این فعالیت ها اعلام و تصریح کرد:نظارت و بسترسازی در جهت تأمین غذای سالم جامعه از الزامات قانونی است و در این ارتباط اسناد بالادستی فراوانی وجود دارد.

وی با اشاره به این که قاطبه مردم ما علاقه مند به مصرف مواد غذایی ارگانیک و طبیعی هستند،اظهارداشت: یکی از مهمترین اقدامات ما برنامه ریزی برای نهادینه سازی روند تولید و عرضه محصولات سالم به منظور افزایش ضریب اعتماد عمومی است.

حجتی گفت:باید از بانیان این حرکت سودمند تشکر و تقدیر کرد چراکه تولیدکنندگان و شاغلین این بخش توانسته اند از این طریق حاصل فعالیت های خود را به مردم علاقه مند معرفی کرده و با کوتاه شدن فاصله میان تولید و عرضه، باعث شده اند تا امکان حمایت واقعی از تولیدکننده و مصرف کننده رقم بخورد.

 

کد N1803866

وبگردی