آفتاب

جزئیات جدید از پرونده پزشک تبریزی

جزئیات جدید از پرونده پزشک تبریزی

پزشک تبریزی که به اتهام قتل همسر جوان و مادربزرگش از ماهها قبل در زندان به سر می برد، پس ازتکمیل بخش دیگر تحقیقات بزودی پای میز محاکمه خواهد نشست.


بیشتر بخواتید: پرونده پزشک تبریزی .

به گزارش «ایران»، حجت‌الاسلام حکمت علی مظفری، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی درباره آخرین وضعیت پرونده «دکتر صلحی» -متهم- گفت: استعلام‌های لازم انجام شده و تحقیقات تکمیلی پرونده در مراحل پایانی قرار دارد. با توجه به اینکه وکلای مدافع این پزشک درخواست آزمایش‌های جدیدی داشتند، این درخواست نیز رسیدگی و اجرا شد. بنابراین بزودی متهم در دادگاه کیفری آذربایجان شرقی محاکمه می‌شود.

20 مهر سال گذشته وهمزمان با تاسوعای حسینی، 5 تن از اعضای خانواده پزشک جوان بر اثر خوردن غذای آلوده مسموم شده و به بیمارستان انتقال یافتند. اما همسر و مادربزرگش جان خود را از دست دادند. در حالی که براساس ادعای این پزشک که مدعی بود فردناشناسی غذاهای نذری را دراختیارش قرارداده، تحقیقات برای شناسایی این فرد ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان به پزشک جوان مظنون شدند. آنها پس از بررسی‌های تخصصی دریافتند داستان نذری بودن غذاها دروغ بوده و متهم آنها را از رستورانی تهیه و آلوده کرده است. به این ترتیب با وجود انکارهای متهم به قتل و سوءقصد به اعضای خانواده اش، کیفرخواست پرونده اواسط فروردین امسال صادر شد و چهارم مهر متهم برای نخستین جلسه رسیدگی در شعبه ۳ دادگاه کیفری یک تبریز پیش روی قضات قرار گرفت.اما برای تکمیل تحقیقات، ادامه رسیدگی پرونده به زمان پایان بررسی‌های تخصصی باقی مانده موکول شد.
کد N1803512

وبگردی