آفتاب

برانکو:یک لحظه هم بادران را دست‌کم نگرفتیم

برانکو:یک لحظه هم بادران را دست‌کم نگرفتیم

سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل بادران حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس پس از برتری 2-1 تیمش مقابل بادران و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

برانکو در ابتدا گفت:« ما انتظار یک بازی سخت را داشتیم و همین‌طور هم شد، یک بازی محکم و سخت. تا زمانی که نتیجه مساوی بود، انگیزه آنها بالاتر بود و اراده بالایی برای بردن داشتند. البته اگر گل سوم را آفساید نمی‌گرفتند، کارمان راحت‌تر می‌شد و با استرس کمتری بازی می‌کردیم. من به بازیکنانم گفته بودم، هر طور شده از شما برد می‌خواهم. »

برانکو در مورد امکان فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل گفت:« آقای گرشاسبی در این پروسه‌ای که بوده، صحبت‌های خوب و موفقی در ترکیه با مسئولان باشگاه ریزه‌اسپور داشته است، اما همه چیز دست فیفاست. »

سرمربی سرخ پوشان در خصوص بحث تمدید قراردادش گفت:«این چند وقت آقای گرشاسبی نبود و صحبت‌ها را برای تمدید قرارداد ادامه خواهیم داد. بحث تسویه حساب نبود و بحث شرایط فعلی تیم بوده است. »

برانکو در خصوص بازی سخت تیمش مقابل بادران گفت:« بازی پرهیجانی را انجام دادیم و انتظار این حریف جنگنده، محکم و با انگیزه را داشتیم که قصد غافلگیری ما را داشت. بازیکنان ما جایگاه‌شان تثبیت کردند و کیفیت‌شان هم مناسب بود. می‌دانید که ما برنامه فشرده‌ای داریم و تنها چیزی که قبل از بازی به بازیکنانم گفتم، این بود که از شما برد می‌خواهم. بابت همین به آنها تبریک می‌گویم، چون به دور بعدی رفتیم و چهار روز بعد با صنعت نفت بازی داریم. در جام حذفی فقط مهم صعود است، چون مسابقات لیگ ادامه دارد و جای جبران وجود دارد، اما در جام حذفی این‌طور نیست. »

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:« ما سعی کرده ایم همیشه اهدافمان را پیگیری کنیم. هم در لیگ قهرمانان و هم در جام حذفی و لیگ برنامه‌مان را اجرا کردیم. در لیگ قهرمانان به نیمه نهایی رسیدیم، در لیگ، قهرمان نیم‌فصل شدیم و اکنون هم به مرحله بعدی رفته‌ایم. بازی بعدی‌مان مقابل صنعت نفت هم سخت است و حتی مقابل بادران هم نگران بودیم که اتفاقی رخ بدهد که غافلگیر شویم. ما اهداف مشخصی داریم و کارمان سخت است، اما بازیکنان گسترده‌ای داریم و دلایل زیادی برای امیدواری داریم. »

 

254 41

کد N1803450

وبگردی