آفتاب

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بر خدمات‌رسانی به کارگران ساختمانی تاکید کرد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بر خدمات‌رسانی به کارگران ساختمانی تاکید کرد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تأکید بر تداوم خدمت‌رسانی سازمان تأمین اجتماعی به کارگران ساختمانی، گفت: ١٠٠ نفر کارگر ساختمانی در شهر جهرم و ٥٠ کارگر ساختمانی در بخش خفر به کارگران ساختمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی افزوده می‌شود.

به گزارش ایلنا، «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صبح امروز در شورای اداری شهرستان جهرم گفت: ١٠٠ نفر کارگر ساختمانی در شهر جهرم و ۵٠ کارگر ساختمانی در بخش خفر به کارگران ساختمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴٩ درصد جمعیت شهرستان جهرم یعنی ٨١ هزار نفر تحت پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی قرار دارند، تصریح کرد: ضریب پشتیبانی این شهرستان ۵، ١ درصد است که نسبت به متوسط کشوری بهتر است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان جهرم ١۴ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۵ هزار و ۵٠٠ نفر بیمه مشاغل آزاد اختیاری هستند، این تعداد بیمه شده اختیاری را نشان‌دهنده فرهنگ مردم دانست و عنوان کرد: در این شهرستان ۴ هزار نفر راننده و ٢ هزار و ٢۵٣ کارگر ساختمانی نیز تحت پوشش بیمه قرار دارند و نزدیک به ٢ هزار نفر هم از خدمات سایر بیمه‌های توافقی استفاده می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور به درخواست مسئولان شهرستان جهرم مبنی بر تاسیس یک باجه بانک رفاه کارگران در ساختمان شعبه تامین اجتماعی بخش خفر پاسخ مثبت داد و گفت: امکان ایجاد باجه در این شعبه وجود دارد و به زودی اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

کد N1803102

وبگردی