آفتاب

استاندار خوزستان: تحمل‌مان در مقابل جریانات سیاسی بالاست/منعی برای سخنرانی چهره‌های سیاسی وجود ندارد

استاندار خوزستان: تحمل‌مان در مقابل جریانات سیاسی بالاست/منعی برای سخنرانی چهره‌های سیاسی وجود ندارد

استاندار خوزستان گفت: من همیشه اعلام کرده‌ام که مشکلی و منعی برای برگزاری سخنرانی های چهره های سیاسی وجود ندارد.

به گزارش خبرآنلاین، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه تاکید کرد که در این استان زمینه مفاهمه جریانات مختلف سیاسی وجود دارد.

شریعتی در پاسخ به سوال خبرآنلاین مبنی بر اینکه استان خوزستان از جمله استانهایی است که بارها شاهد لغو سخنرانی چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب بوده‌، اکنون با توجه به تاکیدات رییس جمهور و وزیر کشور در خصوص ایجاد فرصت برابر برای همه جریانات سیاسی، استانداری خوزستان چه اقدامی انجام خواهد داد، گفت: در استان خوزستان همواره سخنرانانی از هر دو طیف سیاسی حضور یافته‌اند و آنچه را که فکر می‌کردند به صلاح کشور است در ایام مختلف و در مکان های گوناگون اعلام کردند و ما هم از آنان صیانت و دفاع کرده ایم.

شریعتی با تاکید بر اینکه از نظر استانداری هیچ مشکلی برای گفت و گوی چهره های مختلف سیاسی وجود ندارد گفت: در زمان انتخابات ریاست جمهوری سخنرانی های زیادی انجام شده و سخنرانان نیز بدون دغدغه و مشکلی استان را ترک کردند.

او ادامه داد: اتفاقا از این نظر استان خوزستان، استان پرچالشی نیست. چون ما سعی کردیم با زبان منطق و مفاهمه و بحث‌های نظری و کارشناسی تحمل خود را بالا ببریم.

استاندار خوزستان در ادامه به تشکیل خانه احزاب در این استان اشاره کرد و گفت: با همفکری و توافق، رییس خانه احزاب از طیف اعتدال انتخاب شد و سایر اعضا نیز از هر دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا هستند.

شریعتی با بیان اینکه ما شرایط لازم برای حضور چهره های مختلف سیاسی فراهم کرده‌ایم گفت: ما مورد خاصی در خصوص لغو سخنرانی نداشته‌ایم. اگر هم سخنرانی‌ای لغو شده از سوی دستگاههایی بوده که خود مستقل از استانداری هستند مانند دانشگاهها.

او در پایان با بیان اینکه من همیشه اعلام کردم که مشکل و منعی از بابت برگزاری سخنرانی‌ها ندارم گفت: تنها یک امکان وجود دارد و آن اینکه هیات سه نفره تصمیمی مبنی بر لغو سخنرانی اتخاذ کند که آن را هم سعی کردیم به حداقل برسانیم.

 

29216

کد N1802927

وبگردی