آفتاب

10 هزار نیروی جدیدالاستخدام وزارت کشاورزی در مباحث فرهنگ و مدیریت جهادی، آموزش دیدند

10 هزار نیروی جدیدالاستخدام وزارت کشاورزی در مباحث فرهنگ و مدیریت جهادی، آموزش دیدند

افتتاحیه یازدهمین همایش ملی و دومین جشنواره فرهنگ جهادی با حضور حسن عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و بسیاری از نمایندگان جهادی استان‌های کشور در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در این همایش پیمان فلسفی، دبیر همایش و مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: این همایش در چهار محور اصلی سبک مدیریت جهادی، فرهنگ و مدیریت جهادی، امانتداری و عدالت‌محوری برگزار می‌شود.

وی افزود: ما 280 طرح الگوهای موفق مدیریت جهادی از دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی داشتیم. 120 اثر در قالب عکس، پوستر و فیلم هستند. امروز فرهنگ جهادی در وزارتخانه‌های دیگر هم دیده می‌شود.

فلسفی در ادامه تصریح کرد: در بخش جشنواره و نمایشگاه 80 دستگاه و گروه در این نمایشگاه غرفه دارند. در بخش آموزش هم برای 10 هزار نفر نیروی جدیدالاستخدام در سراسر کشور در مباحث ویژه فرهنگ و مدیریت جهادی کلاس‌های آموزشی برگزار شده است. امسال مسیر عبور همایش را از نمایشگاه قرار دادیم تا میهمانان از بازدید غافل نشوند و مانند سال‌های قبل آثار نمایشگاه مقفول واقع نشود.

مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پایان گفت: 10 الگوی برتر از 180 الگوی راه پیدا کرده به بخش داوری انتخاب خواهد شد.

لازم به ذکر است در پایان این بخش از مراسم از دانشنامه اسلامی فرهنگ و مدیریت جهادی و اسناد مربوط به آن رونمایی شد.

کد N1802721

وبگردی