آفتاب

زلزله هجدک؛ آخرین آمار تلفات زمین لرزه کرمان | 21 پس لرزه در هجدک

زلزله هجدک؛ آخرین آمار تلفات زمین لرزه کرمان | 21 پس لرزه در هجدک

زلزله هجدک؛ آخرین آمار تلفات زمین لرزه کرمان | در پی وقوع زلزله 6.2 ریشتری امروز در هجدک کرمان، تا کنون 21 پس لرزه این منطقه را لرزانده است. دو پس لرزه 4.2 ریشتری در ساعت 13:12 و 13:20 شدیدترین این پس لرزه ها بوده است. تلفات زلزله امروز هجدک استان کرمان، تا کنون 6 نفر گزارش شده است. میزان خسارات هنوز دقیقا مشخص نیست...




بیشتر بخوانید: اخبار زلزله .

به گزارش آفتاب، سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه تاکنون 10 پس لرزه منطقه هجدک را لرزانده است، گفت: 6 نفر در این حادثه مصدوم شدند که یک نفر به بیمارستان راور و 5 نفر به کرمان منتقل شده‌اند.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین آمار زلزله 6.2 ریشتری در هجدک گفت: تاکنون 10 پس لرزه این منطقه را لرزانده است که بزرگترین آن 4.2 ریشتر بوده است.

او ادامه داد: 4 دستگاه آمبولانس از شهرستان راور به مناطق زلزله زده و 3 دستگاه آمبولانس از شهرستان بهاباد به مناطق روستایی و هم مرز با استان کرمان اعزام شده است.

سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: تاکنون 6 نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند که یک نفر به بیمارستان علی ابن ابی طالب شهرستان راور و 2 نفر به بیمارستان شهید باهنر و 3 نفر به بیمارستان پیامبران در کرمان منتقل شده‌اند.

او تاکید کرد: به برخی از منازل قدیمی در 6 روستا هجدک نیز آسیب وارد شده است.


کد N1802388

وبگردی