آفتاب

با 2 هزار و 410 سایت غیرمجاز دارو برخورد شد

با 2 هزار و 410 سایت غیرمجاز دارو برخورد شد

مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: در حوزه تبلیغات غیر مجاز اینترنتی اقدامات بسیاری انجام شده است و اگر به هر دلیلی کالای غیر مجاز به صورت اینترنتی، شبکه های مجازی و ماهواره تبلیغ شود برخورد جدی می شود.

به گزارش ایلنا، شهریار اسلامی مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو تبار در سومین "همایش مقابله با فساد و قاچاق کالاهای حوزه سلامت" گفت: از مصادیق مهم مقابله با فساد در حوزه کالاهای سلامت محور " تقلب و قاچاق " است.

وی افزود: تلاش وزارت بهداشت در زمینه مقابله با فساد و قاچاق این است تا بتواند وظایف خود در راستای تامین سلامت جامعه عملی کند و با کسانی که به هر دلیل با سلامت مردم بازی کند برخورد کند.

 اسلامی تبار گفت: کشور ما در راستای اجرای قوانین خود اقدامات بسیاری را انجام داده است و تلاش بر این است تا این اقدامات در سطح مجامع بین المللی منعکس شود.

مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: در این راستا سازمان غذا و دارو در حوزه کالاهای سلامت، وظیفه مقابله و برخورد با قاچاق و تقلب را بر عهده دارد که اقدامات بسیار موثری را انجام داده است.

 اسلامی تبار گفت: همه آمار های مربوط به مقابله و برخورد با فساد و قاچاق به سازمان های بین المللی اعلام شده است.

وی ادامه داد: در حوزه تبلیغات غیر مجاز اینترنتی اقدامات بسیاری انجام شده است و به هر دلیلی کالای غیر مجاز به صورت اینترنتی، شبکه‌های مجازی و ماهواره تبلیغ شود برخورد جدی می شود که در این راستا بسیاری از سایت‌ها با همکاری نیروی انتظامی فیلتر شده‌اند. برخورد با 312 تبلیغ ماهواره‌ای و 2 هزار و 410 سایت در این زمینه در 6 ماهه نخست امسال از اقدامات این حوزه بوده است.

کد N1802256

وبگردی