آفتاب

باکتری خان «در رفتن از خستگی» را با اشعار کیارستمی منتشر کرد

باکتری خان «در رفتن از خستگی» را با اشعار کیارستمی منتشر کرد

آلبوم دکلمه و موسیقی «در رفتن از خستگی» ساخته فرشاد خوشنود، براساس اشعار زنده‌یاد عباس کیارستمی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، «در رفتن از خستگی» نام آلبومی است از گروه «ماکیچی» به آهنگسازی و تنظیم فرشاد خوشنود باکتری خان که در قالب ۱۰ بخش به نام های «خوانش نخست»، «سودای ماه»، «سرما، برف، باران»، «خوانش دوم»، «پناه بر شعر»، «با طبیعت»، «خوانش سوم»، «در خواب»، «خوانش پایانی» و «پایان» ساخته شده است.

اشعار را آلبوم را سونیا کلیشادی سروده است.

در این اثر، آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی سازهای پیانو، گیتار باس، سینتی سایزر، سازهای کوبه‌ای و درام الکترونیک، برعهده «فرشاد خوشنود» بوده است. همچنین فرید قماشچی (ویولونسل)، انور جاسم (عود) و لیلا تهرانی (کلارینت)، دیگر نوازندگان آلبوم بوده‌اند.

خوشنود در اثر تازه خود، تهیه‌کنندگی و عکاسی را نیز انجام داده و سونیا کلیشادی در کنار خوانش این اشعار به عنوان تهیه‌کننده و طراح اثر، با وی همکاری داشته است.

صدابرداری اثر در «استودیو زنجیری» صورت گرفته که صدابردار «مانی شیخی»، میکس و مسترینگ «کلن رِیس»، مدیریت تولید «فریدون خوشنود»، مشاوره تهیه و تولید «مریم شریعت زاده جنیدی»، مدیریت تدارکات «زهرا قاسمی» و مدیریت تبلیغات «حامد عباس زاده» بوده‌اند.

فروش آلبوم «در رفتن از خستگی» به آهنگسازی و تنظیم «فرشاد خوشنود»، از طریق سایت «ریتمو» آغاز شده و علاقمندان می توانند جهت اقدام به خرید این اثر به آدرس www.ritmo.ir مراجعه نمایند.

جشن رونمایی آلبوم «در رفتن از خستگی» روز چهارشنبه بیست و دوم آذرماه، با حضور هنرمندان در شهر کتاب پاسداران تهران برگزار خواهد شد. ورود برای علاقمندان رایگان است.

کد N1802211

وبگردی