آفتاب

«غیر‌منتظره» اولین گیم‌تاتر ایران

«غیر‌منتظره» اولین گیم‌تاتر ایران

به‌زودی اولین گیم‌تاتر ایران با عنوان «غیر منتظره»‌ اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، اولین گیم‌تاتر ایران با عنوان «غیرمنتظره» به کارگردانی محسن احتشامی  از اواخر آذر در شهر کتاب دانشگاه تهران به اجرا در خواهد آمد. در اولین گیم تاتر ایران تماشاگر علاوه بر تماشای تاتر درگیر بازی در نمایش می شود و از جایی باید انتخاب کند و انتخاب اشتباه، تماشاگر را از بازی خارج می‌کند و فقط انتخاب درست می‌تواند آن‌ها را تا انتهای نمایش برای تماشا نگه دارد. در «غیرمنتظره» هر تماشاگر به تنهایی به تماشای نمایش می‌نشیند.

 «غیرمنتظره» یک نمایش اینتراکتیو و تعامل است که تماشاگران می‌توانند در آن ایفای نقش کنند.

برخلاف تمام نمایش‌ها که تماشاگر ثابت روی صندلی نشسته و بازیگران مشغول بازی هستند، در غیرمنتظره بازیگران در محل مشخصی هستند و این تماشاگران نمایش هستند که از کنار بازیگران عبور می‌کنند.

«غیرمنتظره» اولین گیم‌تاتر ایران است که از اواخر آذرماه هر شب در سه بازه زمانی ساعت ١٨:٣٠،2٠، ٢١:٣٠ در خیابان انقلاب، خیابان قدس، نبش خیابان بزرگمهر شهر کتاب دانشگاه اجرا می‌شود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده، طراح و کارگردان: محسن احتشامی

بازیگران به ترتیب ایفای نقش : بارمان اهورا، کوروش ساسانیان، صیاد آیینه‌وند، دانیال ابراهیمی، النا آهی، کیارش سرابی و محمدرضا قلمبر

مدیرفرهنگی و مشاور رسانه:‌ مریم نراقی، طراح لباس: حنانه بابایی، ساخت تیزر: میلاد احتشامی،

مدیر اجرایی: مهیار ابوالفتحی، مدیر صحنه: پدرام احتشامی، امور رایانه‌ای: ماهان موسوی، طراح پوستر و بروشور: النا آهی، عکاس : نیما علیزادپورسعیدی.

کد N1801991

وبگردی