آفتاب

کنسرت «یلدا»یی معتمدی در تالار اندیشه

کنسرت «یلدا»یی معتمدی در تالار اندیشه

محمد معتمدی کنسرتی را 29 آذر و اول دی در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه خواهد برد.

به گزارش ایلنا، محمد معتمدی درباره این کنسرت گفت: متناسب با حال و هوای شب یلدا و شروع زمستان برنامه این کنسرت را طراحی کردیم. سال گذشته قطعه «یلدا» با ترانه‌ای از بهمن محمدزاده و آهنگی از من منتشر شد که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد ولی علیرغم خواست مردم و مخاطبان، مجال اجرا روی صحنه کنسرت را پیدا نکرد. همچنین قطعات زمستانی دیگر من مثل "برف" نیز با وجود استقبال خوب مردم هرگز بصورت کنسرت به گوش مخاطبانم نرسیدند. به همین دلیل تصمیم گرفتم که این گونه قطعاتم را با ترکیب قطعات دیگر در قالب کنسرت طراحی و اجرا کنیم.

وی در ادامه افزود: قطعات دیگری هم از دیگر آهنگسازان به شکلی انتخاب شدند که کل قطعات این کنسرت کنتراست خوبی با هم داشته باشند. به عبارت دیگر سعی کردیم که هماهنگی و تناسبی بین قطعات به لحاظ ریتم و فرم وجود داشته باشد. البته "ساز و آواز" هم که بخش جدا نشدنی همه کنسرت‌های من است در این اجرا نیز سهمی عمده خواهد داشت.

این خواننده همچنین عنوان کرد: تنظیم این قطعات برای ارکستر توسط احمد مقدسی‌زاده صورت گرفته است. احمد مقدسی‌زاده نوازنده پیانو، محسن حسن‌نیا نوازنده کلارنیت، امیر مختاری نوازنده قانون، مجید یگانه نوازنده پرکاشین، کورش کشاورز نوازنده ویلون سل محمد معتمدی را در این کنسرت همراهی می‌کنند.

کد N1801948

وبگردی