آفتاب

کارگران معترض هفت‌تپه تخریب اموال این مجموعه را محکوم کردند

کارگران معترض هفت‌تپه تخریب اموال این مجموعه را محکوم کردند

کارگران مجتمع نیشکر هفت‌تپه که همچنان به دلیل مطالبات مزدی معوقه خود در اعتراض صنفی به سر می‌برند، تخریب اموال این مجموعه صنعتی به دست افراد ناشناس را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران مجتمع نیشکر هفت‌تپه که همچنان بابت مطالبات مزدی معوقه خود در اعتراض صنفی به سر می‌برند؛ تخریب اموال این مجموعه صنعتی به دست افراد ناشناس را محکوم کردند.

به گفته این کارگران در روزهای گذشته که اعتراض صنفی گروه‌هایی از کارگران بازنشسته و شاغل مجتمع صنعتی نیشکر هفت‌تپه به دلیل معوقات صنفی جریان داشته است، افرادی ناشناس با چهره‌های پوشیده شده، اقداماتی را به منظور تخریب اموال متعلق به این مجموعه صنعتی و کشاورزی آغاز کرده‌اند.

در همین رابطه کارگران نیشکر هفت‌تپه با ابراز بی‌اطلاعی از هویت و نیت افراد ناشناس، اعلام کردند: با توجه به ماهیت صنفی مطالبات کارگران معترض، هیچکدام از کارگران درصدد آسیب‌ رساندن به اموال و دارایی‌های محل کار خود نیستند.

پیش از این مدیریت مجتمع نیشکر هفت‌تپه به ایلنا گفته بود که تبعات خسارت‌های به بار آمده در جریان اعتراض‌های صنفی کارگران به صورت همزمان متوجه کارگران و کارفرما خواهد بود.

دور جدید اعتراضات صنفی کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه از روز شنبه (۱۸ آذر ماه) آغاز شده و در همین راستا کارفرمای این مجتمع صنعتی مدعی‌ست طبق توافق انجام شده؛ پرداخت بخشی از مطالبات کارگران را آغاز کرده است.

به گفته کارفرما، با شروع فصل برداشت، وی متعهد است هر 10 روز یک‌بار بخشی مطالبات کارگران را پرداخت کند و در همین راستا روز گذشته بیش از یک ماه از طلب مزدی کارگران را پرداخت کرده است.

کد N1801894

وبگردی