آفتاب

خوشحالم که به مناسبت روز ۱۶ آذر، مدیر روابط عمومی دانشگاه تهران توبیخ نمی‌شود

خوشحالم که به مناسبت روز ۱۶ آذر، مدیر روابط عمومی دانشگاه تهران توبیخ نمی‌شود

یک استاد دانشگاه تهران گفت: روزی روزگاری روابط عمومی دانشگاه تهران بخاطر برگزاری مراسم روز دانشجو باید استعفا می‌داد اما امروز به گونه ای دیگری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق زیبا کلام در مراسم روز دانشجو دانشگاه امیر کبیر گفت: شاید بهتر باشد با یک خاطره من بزرگداشت ۱۶ آذر را شروع کنم. سال ۶۱  مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌المللی دانشگاه تهران شده بودم. به خاطر دارم تازه این سمت را گرفته بودم که روز دانشجو فرا رسید من هم به عنوان روابط عمومی دانشگاه یک بیانیه رسا نوشتم و به مطبوعات دادم و چاپ شد. فردا صبح که بیانیه انتشار پیدا کرد من به شورای انتظامی دانشگاه تهران احضار شدم. دکتر گرجی گفت این چه کاری است که شما کردید. گفتم ۱۶ آذر است باید دانشگاه تهران بیانیه صادر کند. البته درست هم می‌گفتند. معتقد بودند ۱۶ آذر چه ربطی به نهضت اسلامی ما دارد. خب دو نفر سمپات حزب توده بودند و یک نفر هم با جبهه ملی‌ها بود.

این استاد دانشگاه ادامه داد: نمی‌توانستیم بیانیه را پس بگیریم، به من گفته شد من‌بعد هر اعلامیه‌ای که خواستید بدهید باید با دفتر دانشگاه هماهنگ شود، باورم نمی شد که این رفتار شود و همان جا استعفا دادم.

وی اضافه کرد: خوشحالم که در حال حاضر به مناسبت روز دانشجو مراسم برگزار می‌شود و مسئول روابط عمومی دانشگاه تهران توبیخ نمی شود که چرا اعلامیه داده است. روزی روزگاری روابط عمومی دانشگاه تهران باید استعفا می‌داد که چرا اعلامیه داده برای ۱۶ آذر اما امروز به گونه ای دیگری است.

ادامه دارد...

کد N1801580

وبگردی