آفتاب

نخستین پوستر «آپاندیس» رونمایى شد

نخستین پوستر «آپاندیس» رونمایى شد

نخستین پوستر فیلم سینمایى «آپاندیس» به کارگردانی حسین نمازى و تهیه‌کنندگی مقصود جبارى رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، پوستر فیلم سینمایی آپاندیس در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.

این فیلم موضوعی اجتماعی را دستمایه قرارداده و در فضایی متفاوت ساخته شده است و پیش بینی می‌شود اکران موفقی را پشت سر بگذارد.

«آپاندیس» پیش از این در چهل و یکمین جشنواره مونترال کانادا و در بخش مسابقه اصلی این جشنواره جهانی به نمایش درآمد و جایزه بهترین فیلمنامه را برای حسین نمازی به ارمغان آورد. علاوه بر آن در جشنواره جهانی فجر با تحسین مخاطبان و منتقدان روبرو شد و پس از آن در جشنواره سلامت نیز جایزه ویژه انجمن اخلاق پزشکی را از آن خود کرد.

در «آپاندیس» آنا نعمتی، امیرعلی دانایی، رضا اکبرپور، پردیس منوچهری، مرجان مؤمنی، محمدعلی کیانی، مرتضی علی عباس میرزایی، صحرا اسدالهی، سیمون سیمونیان و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم سینمایی که پخش آن برعهده «خانه فیلم» است؛ از ٢٢ آذر اکران خود را در سینماهای تهران و شهرستان‌ها آغاز خواهد کرد.

عوامل فیلم سینمایی «آپاندیس» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: حسین نمازی، تهیه‌کننده: مقصود جباری، مدیر تولید: محمدعلی کیانی، مجری طرح: مجتبی پیری، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، طراح چهره‌پردازی: محسن ملکی، دستیار اول کارگردان: سهیل برخورداری، صدابردار: مسیح حدپور سراج، تدوین: عماد خدابخش، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، مدیر برنامه‌ریزی: سعید ریاحی‌فر، منشی صحنه: آرزو قربانی، عکاس: حسن شجاعی، طراح صحنه و لباس: محمد محمدی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: میثم محمدی.

کد N1801316

وبگردی