آفتاب

پرسپولیس بدون تغییر مقابل نفت آبادان

پرسپولیس بدون تغییر مقابل نفت آبادان

پرسپولیس در حالی فردا باید به مصاف نفت آبادان برود که برانکو تصمیمی برای تغییر در ارنج تیم خود ندارد.

به گزاشر خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس برای چهارمین بازی متوالی بدون تغییر در ترکیب به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت. در بازی عقب افتاده دوشنبه این هفته با نفت آبادان، برای چهارمین بازی متوالی سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده مدافعیان میانی پرسپولیس خواهند بود.

محمد انصاری که بار دیگر به پست قبلی خود بازگشته مدافع چپ پرسپولیس خواهد بود و صادق محرمی باز هم از روی نیمکت کار را دنبال خواهد کرد تا حسین ماهینی در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس قرار بگیرد.

با جمع‌بندی از در آخرین تمرینات تیم، کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه هافبک دفاعی های ثابت پرسپولیس هستند، در سمت چپ خط میانی وحید امیری جایگاه ثابت خود را دارد و محسن مسلمان هم با وجود اینکه احتمال آماده شدن بشار رسن وجود دارد از ترکیب خارج نخواهد شد. فرشاد احمدزاده هم بعد از رفع مصدومیتش هنوز نتوانسته خودش را به ترکیب اصلی برساند. در سیستم چهار چهار دو خطی هافبک راست پرسپولیس چندین گزینه آماده دارد و همین باعث شده فعلا بشار رسن و احمدزاده پشت خط مسلمان بمانند.

تکلیف بشار رسن و حضور او در فهرست ۱۸ نفره پرسپولیس هنوز مشخص نشده اما حتی در صورت آمادگی او برای بازی کردن با توجه به درخشش مسلمان و پاس گل هایی که در بازی های آخر داده احتمال جایگزین کردن او وجود ندارد و هافبک عراقی نیمکت نشین خواهد بود.

زوج منشا و علیپور هم خط حمله تغییر ناپذیر پرسپولیس را تشکیل خواهند داد. علیپور از فرصت غیبت طارمی استفاده کرده و حالا با ۸ گل زده در کنار محمد قاضی در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است. این در حالی است که دو گل از گلهای قاضی که برای دومین فصل متوالی در کورس آقای گلی است با ضربات پنالتی به ثمر رسیده اما علیپور یک پنالتی زده است. مهاجم جوان پرسپولیس یک پاس گل و گرفتن یک پنالتی هم در کارنامه داشته است که محمد قاضی با وجود انجام یک بازی بیشتر از آنها برخوردار نیست.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا

 

256 43

 

کد N1801221

وبگردی