آفتاب

کرانچار:دروازه‌بان استقلال ستاره بود/گل آفساید آنها در بازی ما اخلال ایجاد کرد

کرانچار:دروازه‌بان استقلال ستاره بود/گل آفساید آنها در بازی ما اخلال ایجاد کرد

سرمربی سپاهان به نیم‌فصل دوم امیدوار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان پس از شکست سنگین 3-0 مقابل استقلال در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

کرانچار در ابتدا گفت:« شاهد یک بازی خیلی زیبا بودیم. گل زودهنگام استقلال در توافقات و دستورالعمل‌هایی که داده بودیم، یک اختلال ایجاد کرد. تلاش می‌کردیم از وضعیتی که دچار آن شده بودیم، یک راه خروج پیدا کنیم و حملات استقلال را هم خنثی کنیم، اما نشد. »

کرانچار ادامه داد:«جپاروف این توپ‌ها را همیشه خوب می‌زند. پارسال هم که شاگرد من بود، گل‌های این‌چنینی برای ما به‌ثمر رسانده بود. ما با دریافت گل دوم مجبور شدیم در نیمه دوم ریسک کنیم، در آغاز نیمه دوم یک تغییر در سیستم دادیم و سیستم را عوض و ریسک کردیم. ما به سراغ دفاع سه نفره رفتیم. بعد از آن هم شانس داشتیم، اما دروازه‌بان استقلال ستاره زمین بود و می‌توانست همه شانس‌های ما را مهار کند. »

سرمربی سپاهان گفت:«برخلاف استقلال، ما یک مقدار هم بدشانس بودیم یا ضربات حریف خیلی زیبا نواخته می‌شد که درون دروازه ما قرار می‌گرفت. در کل شاهد بازی خوبی از دو طرف بودیم. استقلال دست به تغییر زد و با سه چهار تغییری که نسبت به بازی قبل داشت، باز بازی کرد و بازی‌اش مخاطره‌انگیز بود. به‌نوعی برای آنها مقرون به صرفه بود. به‌غیر از بخشی از نیمه دوم، از نتیجه خیلی ناراضی‌ام. »

زلاتکو کرانچار گفت:«می‌خواهم درباره گلی که ما در اوایل نیمه دوم خوردیم صحبت کنم. البته باید فیلم آن را ببینیم و دوباره آن را بررسی کنیم، اما چیزی که از کنار زمین مشخص بود، این بود که بعد از اینکه توپ دفع شد و جپاروف شوت زد، به‌نظر من بازیکن شماره 9 استقلال روی توپ تأثیر داشت، به‌نظر من بازیکن استقلال در آفساید بود. آن گل البته اثری روی نتیجه نهایی بازی نداشت، اما اخلالی ایجاد کرد در روند ما. دو سه موقعیت هم داشتیم، اما روز خوب دروازه‌بان حریف بود. او توانست دروازه‌اش را از ضربات ما حفظ کند. »

سرمربی کروات سپاهانی ها در خصوص نتایج ضعیف تیمش گفت:«ما هم از نتایج کسب‌شده در نیم فصل اول راضی نیستیم، اما شیوه بازی ما این نوید را می‌دهد که با درگیر کردن بازیکنان جوان‌مان در نیم‌فصل دوم بتوانیم این نتایج را جبران کنیم. البته تاکنون صحبتی در این خصوص نشده است، اما اگر ریاست باشگاه یا هیئت مدیره سپاهان چنین تصمیمی گرفت باید با مواردی که عنوان کردم، صحبت کنیم. همچنین ما یک دروازه‌بان فوق کلاس و یک هافبک نیاز داریم، همچنین با اضافه شدن مهدی شریفی می‌توان آینده خوبی برای سپاهان در نیم‌فصل دوم متصور بود.»

 

254 41

کد N1800200

وبگردی