آفتاب

شفر: برای جپاروف خیلی خوشحالم/حرف‌های دیروزم واقعی نبود!

شفر: برای جپاروف خیلی خوشحالم/حرف‌های دیروزم واقعی نبود!

سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال با وینفرد شفر توانست نیم فصل اول را مقتدرانه به پایان برساند و با سه گل سپاهان را شکست دهد.

پس از این مسابقه، سرمربی آبی ها در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

شفر در ابتدا گفت:« می‌خواهم ابتدا درباره مصاحبه روز گذشته‌ام چیزی بگویم. دلیلی که من اینجا هستم، این است که حرف‌های واقعی را بگویم. از چیزهایی که روز گذشته شنیدید، متأسفم، چون حرف‌های واقعی‌ام نبود.»

سرمربی استقلال عنوان کرد: «از بازی تیمم در نیمه اول خیلی راضی‌ام. احتیاج داشتیم که بازیکنان‌مان اعتماد به نفس پیدا کنند، مخصوصاً علی قربانی. پاسی که بازیکنان به قربانی دادند و آن‌طوری که گل زدیم، خیلی مهم بود. ما همیشه شوت و ضربه آزاد را تمرین می‌کنیم، امروز هم دیدید که از این راه به گل رسیدیم.»

شفر گفت:«  برای سرور جپاورف خیلی خوشحالم که این بازی را انجام داد و گلزنی کرد. خیلی کم پیش می‌آید که در یک مسابقه سه گل به ثمر برسانیم. امروز روز خیلی خوبی برای ما بود. مخصوصاً در نیمه دوم دروازه‌بان ما خوب بازی کرد. نمی‌خواهم یک یا دو بازیکن را انتخاب کنم و بگویم خوب بودند، امروز امید نورافکن و مجید حسینی هم خیلی خوب بودند. سرور هم که خود به خود خوب بازی کرد. از پیشرفتی که داشتیم، خیلی راضی هستم، اما طبیعی است که از همه‌چیز راضی نیستم و هنوز جای پیشرفت داریم. ما با هم صحبت و کار می‌کنیم که بهتر شویم. چیزهایی هست که من آنها را قبول نمی‌کنم. از شما هم تشکر می‌کنم تا حالا با من به خوبی رفتار کردید و امیدوارم در نیم‌فصل دوم فارسی با شما صحبت کنم.»

سرمربی استقلال در خصوص مهدی قائدی گفت:« من پیش از این هم در مورد مهدی صحبت کردم، او بازیکن جوانی است و نیاز به این دارد تا با بیشتر بازی کردن پیشرفت کند. او بدون توپ زیاد حرکت کرد و به همین خاطر خسته شد. برای همین این تعویض را انجام دادیم. قربانی هم شرایط فیزیکی مناسبی برای ادامه بازی نداشت و دچار مصدومیت شده بود، ضمن اینکه ما خسرو حیدری را هم به جناح راست بردیم تا جناحین را برای تیم حریف که از کناره‌ها خوب حرکت می‌کرد ببندیم.»

شفر درباره علت ناراحتی سجاد شهباززاده گفت:« من با سجاد بعد از این قضیه دیداری نداشتم که  ببینم چه شده است، اما ما برای این بازی به بازیکنان بیشتری در خط میانی نیاز داشتیم و به همین دلیل خط زدن مهاجمان تصمیمی تاکتیکی بود.»

او درباره عملکرد مثلث خط میانی تیمش گفت: «سپاهان را خوب آنالیز کرده بودیم آنها با نظر آنالیزور ما با 4 هافبک و به صورت مربع بازی می‌کردند و با پیشنهاد آنالیزورمان یک مثلث در خط میانی قرار دادیم تا به نوعی مربع آنها را از کار بیندازیم. دیدید امروز خط هافبک ما خیلی خوب بازی کرد و امید ابراهیمی که بازیکن ملی‌پوش ما است خیلی خوب بود و من از او راضی هستم.»

 

 

254 41

کد N1800193

وبگردی