آفتاب

آغاز مرحله جدید پرداخت به سپرده‌گذاران تعاونی ثامن‌الحجج

آغاز مرحله جدید پرداخت به سپرده‌گذاران تعاونی ثامن‌الحجج

روابط عمومی بانک پارسیان از پرداخت وجوه سپرده‌گذاران تعاونی منحله ثامن‌الحجج در شعب بانک پارسیان خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک پارسیان، از روز پنجشنبه 16 /09/ 96 پرداخت وجوه سپرده‌گذاران تعاونی منحله ثامن الحجج تا سقف دومیلیارد ریال، در شعب بانک پارسیان در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

همچنین روابط عمومی بانک پارسیان اعلام کرد: در ادامه همراهی این بانک با اجرای سیاست‌های ساماندهی بانک مرکزی به موسسات‌مالی اعتباری فاقد مجوز، و عاملیت بانک پارسیان به منظور پرداخت/تعیین تکلیف وجوه سپرده‌های این تعاونی، فاز جدید پرداخت تا سقف مبلغ دو میلیارد ریال برای آن گروه از سپرده‌گذاران که مدت زمان «چهارده ماه» از تاریخ تکمیل «فرم درخواست» ایشان سپری شده، از روز پنجشنبه پیش رو به تاریخ 16 /9 /1396 آغاز خواهد شد.

تعاونی ثامن الحجج از موسسات غیرمجاز فعال در شبکه پولی کشور بود که شهریورماه سال 94 منحل شد و شورای پول و اعتبار بهمن‌ماه همان سال مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌های آن و تعیین تکلیف سپرده‌گذاران را به بانک پارسیان واگذار کرد.

این بانک نزدیک به دو سال گذشته طبق برنامه بانک‌مرکزی و مراجع قضایی بخشی از سپرده‌گذاران آن را از محل خط اعتباری بانک مرکزی طبق دارایی‌های شناسایی شده آن تعاونی را انجام داده است.

کد N1799930

وبگردی