آفتاب

طرح رعد موجب افتخار و غرور است

طرح رعد موجب افتخار و غرور است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بیان داشت: طرح رعد موجب افتخار و غرور است و موجب خرسندی مردمی است که دغدغه امنیت و آرامش شهر و دیار خود را دارند.

به گزارش ایلنا، سردار  محمد شرفی در همایش فرماندهان و معاونین این فرماندهی بیان داشت: امروز به برکت مشارکت بسیار جدی مردم عزیز، وحدتی که در شرایط فعلی داریم و افراد و رزمندگان از جان گذشته و رهبری بسیار عالی فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای، در دنیا سربلند بوده و پرچم ما بالاست.

وی با بیان شاخص ها و مولفه های امنیت در کشور و تشریح و تبیین آنها، عنوان داشت: طرح رعد موجب افتخار و غرور است و موجب خرسندی مردمی است که دغدغه امنیت و آرامش شهر و دیار خود را دارند.

رئیس پلیس پیشگیری اظهار داشت: اجرای طرح رعد دستاورده و بازخورد های مناسب و خوبی را در پی داشته است و جلوه هایی را که شما در اجرای این طرح ایجاد می کنید موجب افتخار و مباهات است.

سردار شرفی با اشاره به آمار عملکرد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و کاهش آمار بسیاری از جرایم و افزایش دستگیری ها و کشفیات، بیان داشت: آمار های موجود موید تلاش و جدیت شما در مجموعه تهران بزرگ است که نشان دهنده همت، تلاش و پشتکار شماست.

کد N1799911

وبگردی