آفتاب

اعلام تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران+جدول قیمت

اعلام تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران+جدول قیمت

محمدرضا بیدخام از اعمال تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت این شرکت براساس اصول سرعت‌محوری، کاهش هزینه مشتریان، تفکیک ترافیک داخلی و بین‌ الملل همراه رعایت مصرف منصفانه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا بیدخام با اشاره به  اعمال تعرفه‌های مدل جدید اینترنت شرکت مخابرات گفت: تعرفه‌های جدید در حوزه دسترسی ارتباطات ثابت در راستای اجرای مصوبه 266 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و برای بهبود کیفیت خدمات عرضه شده با توجه به نیاز مشتریان طراحی و با بررسی‌های کارشناسی تدوین شده است.

وی با بیان اینکه تعرفه‌ی سرویس‌های غیرحجمی مبتنی بر یک سقف مصرف منصفانه (Fair usage policy) مشخص شده، افزود: تعیین این سقف حجم برای کاربر به‌منظور ایجاد رقابت بیشتر و به نفع کاربران به اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی سپرده شده است.

بیدخام با بیان اینکه منظور از آستانه مصرف منصفانه حداکثر میزان تبادل ترافیک است، گفت: در آن حالت ترافیک داخلی نصف ترافیک بین‌الملل محاسبه می‌شود چنانچه مشترکی سرعت 16 مگابایت به آستانه منصفانه 350 گیگ خریده باشد و صرفا از ترافیک داخلی استفاده کنند تا سقف 350 و اگر از ترافیک بین‌الملل  استفاده کند به میزان 175 گیگ می‌تواند استفاده ترافیکی داشته باشد. در صورت استفاده ترکیبی نسبت 1 به 2 رعایت خواهد شد.

جداول تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران به‌صورت پیش‌پرداخت و پس‌پرداخت به شرح زیر است:

کد N1799513

وبگردی