آفتاب

تجلیل از فریدون مجلسی

تجلیل از فریدون مجلسی

آیین تجلیل از فریدون مجلسی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این برنامه روز یکشنبه ۱۹ آذر ساعت ۱۷ در قالب برنامه روز فرهنگ با محوریت حفاظت از محیط زیست و احترام به طبیعت با معرفی چهار اثر تازه فریدون مجلسی، چهره فرهنگی دوستدار محیط زیست، شامل: «بشر بر سر شاخ و بن می‌برد»، «حکایتی از پله دوم»، «اسیر افتخار» و با تاکید بر کتاب «فروپاشی» با موضوع محیط زیست در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.

فریدون مجلسی در خانواده‌ای فرهنگی و درست در بازه زمانی جنگ جهانی دوم به دنیا آمد. پس از اتمام تحصیلات، جذب وزارت امور خارجه شد و به عنوان دیپلمات ایران در کشورهای مختلف به فعالیت پرداخت. در سال ۵۸ از وزارت امور خارجه فارغ و در بخش خصوصی مشغول شد. در کنار این موضوع از جمله علایق او تحقیق و نگارش در حوزه‌های مختلف فرهنگی است و کتاب‌ها و مقالات متعددی را تالیف کرده است.

این برنامه در راستای تجلیل از چهره‌های برجسته فرهنگی که در حوزه فرهنگ و اجتماع تالیفاتی دارند به همت فرهنگسرای شفق و با حضور دوستداران فرهنگ و هنر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یادشده می‌توانند به فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.

کد N1799344

وبگردی