آفتاب

تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی کارگران شهرداری امیدیه ادامه دارد

تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی کارگران شهرداری امیدیه ادامه دارد

به دلیل آنچه که کاهش در آمد شهرداری امیدیه عنوان می‌شود، ۲۶۰ کارگر این مجموعه ۲ تا ۳ ماه معوقات مزدی طلبکارند.

«محمد رضا آقا جاری»، رئیس شورای شهر امیدیه در مورد مطالبات معوقه کارگران شهرداری امیدیه به خبرنگار ایلنا می‌گوید:کاهش در آمد شهرداری امیدیه باعث بروز مشکلاتی ناشی از کمبود منابع مالی شده است به همین دلیل هم اکنون کارگران ۲ تا ۳ ماه معوقات مزدی طلب دارند.

او با بیان اینکه پیش از این مطالبات معوقه کارگران شهرداری امیدیه به حداقل سه تا چهار ماه می‌رسید و باپیگیری انجام شده معادل یک ماه از این مطالبات پرداخت شد، افزود: اعضای جدید شورا از بدو آغاز فعالیت خود تمام تلاش خود را برای کاهش بدهی های مالی شهرداری به پیمانکاران وکارگران معطوف کرده‌اند.

به گفته وی ، بخش دیگری از مشکلات شهرداری امیدیه مربوط به مطالبات وصول نشده این سازمان از برخی نهادهای دولتی وخصوصی است که ارزش آن دست کم به ۲۱ میلیارد تومان می‌رسد.

به گفته وی همچنین در مورد بازپرداخت مطالبات مزدی کارگرانی که به صورت حجمی در شهرداری امیدیه مشغول کارند، گفت: این کارگران تقریبا از ابتدا سال دستمزدی دریافت نکرده بودند که اخیرا با دخالت شورای شهر،  ۵ ماه از مطالبات آنها به صورت یکجا پرداخت شد.

آقاجاری تاکید کرد: مشکلاتی که در زمینه پرداخت دستمزد کارگران بوجود آمده  ناشی از کمبود منابع مالی است با این حال پیگیری اعضای شورای شهر برای بروز رسانی مطالبات کارگران ادامه خواهد داشت ودر این زمینه نیازمند حمایت بیشتری هستیم.

کد N1799271

وبگردی