آفتاب

سهراب مرادی طلایی شد

سهراب مرادی طلایی شد

سهراب مرادی مدال طلای یکضرب رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمان جهان را از آن خودش کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛رقابت های دسته 105 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی جهان در حالی آغاز شد که ایران دو نماینده به نام های سید ایوب موسوی و سهراب مرادی داشت.

ابتدا نخستین وزنه بردار ایران یعنی ایوب موسوی روی تخته رفت.مربیان برای او وزنه 166 کیلوگرمی را انتخاب کردند که ایوب در مهار نخستین وزنه ناکام بود!دوباره نوبت خودش بود تا برای مهار این وزنه به روی تخته برود.ایوب این بار مصمم بود تا وزنه را مهار کند و در جدول باقی بماند.این مسابقات از آن جهت اهمیت دارد که چون امتیازها به قهرمانی تیم ها کمک زیادی می کند پس بهتر است که وزنه برداری از گردونه رقابت ها خارج نشود!موسوی در حرکت دوم خودش توانست وزنه 166 کیلوگرمی را مهار کند تا هم خیال خودش را راحت کند و هم خیال اعضای کادر فنی را.

اعضای کادر فنی برای حرکت سوم ایوب موسوی وزنه 171 کیلوگرمی را انتخاب کردند.وزنه ای که از لحاظ امتیازی می توانست ایران را چندین رتبه در جدول بالا ببرد.ایوب برای مهار این وزنه غیرت به خرج داد و علیرغم فشاری که رویش بود توانست این وزنه را مهار کند.

پس از ایوب موسوی،سهراب مرادی دومین وزنه بردار ایران در وزن 105 کیلوگرم بود.سهراب برای حرکت الو به راحتی توانست وزنه 176 کیلوگرمی را مهار کند.او که در تمرینات و به صورت غیر رسمی رکورد جهان را شکسته است امید زیادی داشت تا بتواند در یک دیدار رسمی این کار را انجام بدهد.

مربیان تیم ملی برای حرکت دوم وزنه 182 کیلوگرمی را برای سهراب انتخاب کردند.این وزنه همان وزنه ای بود که مرادی درالمپیک هم موفق به مهار آن شده بود.

 

 

 

251 41

کد N1799109

وبگردی