آفتاب

برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور

برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور

دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور نیمه آذرماه سال‌جاری با حضور مقام‌عالی وزارت و نفرات برگزیده مسابقات استانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، بی‌نظیر جلالی از دوازدهمین مسابقات قرآن خبر داد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات با همکاری و میزبانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال دوازدهمین سال پیاپی است که این مسابقات در سطح ملی برگزار می‌شود و سعی بر آن داریم تا با ارتقاء سطح کیفی این دوره از مسابقات، گامی موثر در خدمت به عزیزان شرکت‌کننده برداریم.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مرحله استانی بیش از 3000 نفر از نیروهای قرآنی جامعه کار و تلاش اعم از خواهران و برادران در رشته‌های حفظ، مفاهیم و قرائت شرکت خواهند کردونفرات برتر هر استان در قالب تیمی 12 نفره به مرحله کشوری معرفی وراه پیدا خواهند کرد.

جلالی افزود: در سال اقتصاد مقاومتی _ تولید و اشتغال درصدد ارتقاء سطح فرهنگی جامعه کار و تلاش کشور به‌ویژه نسل جوان هستیم. همچنین ما در تلاشیم با ترویج فرهنگ ناب قرآنی در واحدهای تولیدی و صنعتی کشور زمینه ارتقاء بهره‌وری نیروی کار را فراهم آوریم.

وی در ادامه گفت: در قرآن کریم و در مبانی دینی ما به مقوله کار و تلاش به‌عنوان یک وظیفه دینی و اجتماعی اهمیت فراوانی داده شده است. بدیهی است کسانی که به مبانی دینی و قرآنی معتقد باشند در محیط کار نیز خالصانه، صادقانه و به نحو احسن به وظایف خود عمل می‌کنند و همین امر موجب بهره‌وری نیروی کار خواهد شد. نهادهای فرهنگی – قرآنی کشور علی‌الخصوص شورای‌عالی توسعه فعالیت‌های قرآنی کشور و سازمان اوقاف و امور خیریه و شورای‌عالی قرآن نگاه ویژه‌ای به برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی این قشر خدوم، زحمتکش و ارزشمند داشته و به‌منظور رونق هر چه بیشتر فعالیت‌های قرآنی، توجهی بیش از پیش در ارائه خدمات و امکانات به جامعه کار و تلاش کشور داشته باشند.

گفتنی است، مرحله کشوری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور از تاریخ 17 الی 20 آذرماه سال جاریو با حضور داوران ممتاز کشوری و بین المللی برگزار خواهد شد.

کد N1799039

وبگردی