آفتاب

پرونده آدمکشی گریبان گیر خانواده مسی شد

پرونده آدمکشی گریبان گیر خانواده مسی شد

پرونده آدمکشی گریبان گیر خانواده مسی شد | خبری سرسام آور خانواده بزرگ لیونل مسی را تکان داد تا آنها در شوکی بزرگ فرو بروند! قایق اختصاصی ماتیاس مسی در حالی دیده شد که تمامی وسایل درون قایق و بدنه آن آغشته به خون بود، به طرزی که خون بر روی بدنه ان پاچیده بود تا خبر از فاجعه ای بزرگ برای مسی و اتفاقی شوم برای فرد درگیر شونده این ماجرا بدهد.


خبری سرسام آور خانواده بزرگ لیونل مسی را تکان داد تا آنها در شوکی بزرگ فرو بروند! خبری که لئو را در رختکن باشگاه بارسلونا دچار تشویش و استرس کرد تا تصمیم بگیرد شهر بارسلونا را به مقصد روساریو ترک نماید.
بر اساس گزارش پلیس شهر روساریو آرژانتین ماتیاس مسی برادر بزرگ  تر لیونل عصر دیروز در یکی از بیمارستان های این شهر دستگیر شده است تا ماتیاس که از خانواده شناخته شده ای در این شهر است، درخواست وکیل و تماس با برادر کوچک تر خود لئو نماید تا بتوانند او را از این مخمصه نجات دهند.
در سواحل شهر روساریو قایق اختصاصی ماتیاس مسی در حالی دیده شد که تمامی وسایل درون قایق و بدنه  آن آغشته به خون بود، به طرزی که خون بر روی بدنه ان پاچیده بود تا خبر از فاجعه ای بزرگ برای مسی و اتفاقی شوم برای فرد درگیر شونده این ماجرا بدهد.

هنگامی که پلیس مشکوک به این قایق شده بود دستور بازرسی آن را داد تا در بررسی های اولیه پلیس، یک قبضه تپانچه با کالیبر 380 یافت شد که مسلح به گلوله کامل بود و گرمای آن نشان می داد که از اسلحه استفاده شده است تا پلیس از مقامات امنیتی بخواهد که مشخصات مالک این قایق را از روی شناسه و پلاک آن اعلام نماید تا نام ماتیاس مسی، فردی که پیش از این به دلیل حمل سلاح گرم بی مجوز که با افراد خلافکار دستگیر شده بود به میان بیاید و رسوایی دیگری برای خانواده مسی بوجود بیاید!
در همین حال پلیس مرکزی شهر روساریو گزارشی از یکی از بیمارستان های سطح شهر روساریو دریافت کرد که فردی مشکوک به درگیری و نزاع سخت به اورژانس مراجعه کرده است که فک و بینی اش دچار شکستگی شده است و مدعی شده که در یک سفر توریستی به پاناما دچار سانحه شده تا به این حال بیافتد!
هنگامی که پلیس خواستار توضیحات بیشتر از نام این فرد شد تا سوابقش را چک نمایند، او کسی نبود جز ماتیاس مسی! صاحب همان قایق آغشته به خون که در ان اسلحه گرم کشف شده بود تا پلیس سریعا دستور به بازداشت وی بدهد!
ماتیاس در بازجویی های اولی مدعی شد هیچ خطایی نکرده است و جراحات بوجود آمده اش حاصل سانحه دریایی با قایق اش بوده است تا خود را از هرگونه اتهام مبرا نماید، چرا که هنوز هیچگونه جسدی در اطراف ساحل یافت نشده است اما گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه او جسد فرد مقتول را به دریا پاناما انداخته است به میان آمده است، هرچند که حمل سلاح گرم وی خود یک اتهام است که او باید در این مورد به دفاع از خود بپردازد!
لیونل مسی از پدر خود که پیش از این بارها مورد اتهام پولشویی قرار گرفته بود خواسته است تا بهترین وکلا را برای ماتیاس برادرش که دست بر قضا رابطه بسیار خوبی را با او دارد استخدام نماید و حاضر است هر مبلغی را بپردازد تا او را از این ماجرا مبرا نماید.
هم اکنون ماتیاس مسی در بازداشت پلیس سری شهر روساریو محل تولد لئو مسی است تا بازپرس های جنایی شروع به یافتن سرنخ هایی برای حل این پرونده نماید.
کد N1798847

وبگردی