آفتاب

لزوم پرداخت حق بیمه جامع مسئولیت شهرداری

لزوم پرداخت حق بیمه جامع مسئولیت شهرداری

سخنگوی شورای شهر بر لزوم پرداخت حق بیمه جامع مسئولیت شهرداری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اعطاء؛ سخنگوی شورای شهر تهران در بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود به لزوم پرداخت حق بیمه جامع مسئولیت شهرداری به شرکت‌های طرف قرارداد اشاره کرد.

اوبا تاکید بر اینکه عدم پرداخت حق بیمه جامع مسئولین شهرداری به شرکت بیمه باعث ایجاد پرونده‌های زیادی علیه مدیران مناطق مختلف شهرداری شده است، گفت: پرونده‌های زیادی علیه مدیران مناطق مختلف شهرداری در محاکم قضایی مفتوح است تا جایی که برخی از مدیران پس از ترک مسئولیت کماکان درگیر پرونده‌های قضایی ناشی از خسارت‌های عمرانی مربوط به پروژه‌های عمرانی و زیربنایی به شهروندان هستند.

اعطا هدف از صدور این بیمه‌نامه جامع را تامین امنیت خاطر کارکنان شهرداری وسازمان‌های وابسته دانست و تصریح کرد: با عدم پرداخت حق بیمه شرکت‌های بیمه گر از ارائه خدماتشان امتناع می‌ورزند تا جایی که برخی از پرونده ها از سال 94 تاکنون تعیین تکلیف نشده و برای برخی از مدیران مناطق به دلیل عدم جبران خسارت وارده به اشخاص آسیب دیده حکم جلب صادر شده است و ادامه این روند باعث کاهش کارایی مدیران شهری خواهد شد.

اعطا در انتها خطاب به معاونت مالی و اقتصاد شهرداری تصریح کرد: انتظار می‌رود در راستای افزایش انگیزه و کارایی کارکنان شهرداری پرداخت حق بیمه مسئولین و تسویه حساب با شرکت‌های طرف قرارداد در اولویت قرار گیرد.

کد N1798764

وبگردی