آفتاب

تعرفه‌های جدید اینترنت داده پردازی فن آوا اعلام شد/ ارائه اینترنت رایگان شبانه + جدول

تعرفه‌های جدید اینترنت داده پردازی فن آوا اعلام شد/ ارائه اینترنت رایگان شبانه + جدول

تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت غیر حجمی داده پردازی فن آوا بر اساس مدل جدید اینترنت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، شرکت داده پردازی فن آوا تعرفه‌ها و بسته‌های جدید اینترنت خود را بر اساس مدل جدید اینترنت ثابت غیر حجمی بر اساس سرعت بالا و مصرف منصفان و در چارچوب مصوبه 266 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده است.

بر اساس اعلام داده پردازی فن آوا، حجم تبادل ترافیک منصفانه ماهیانه، مجموع ترافیک بین‌الملل و داخل است که به ترتیب به نسبت 1 به 2 تقسیم خواهد شد. به طور مثال برای سرویس 4 مگابیت، 150 گیگابایت ترافیک منظور شده است که مشترک می تواند، 75 گیگابایت اینترنت بین الملل مصرف، یا 150 گیگابایت ترافیک داخلی مصرف کند. در صورت مصرف ترکیبی، به نسبت 1 به 2 محاسبه می‌شود و پس از مصرف حجم منصفانه سرویس به حالت نامحدود با سرعت 128 کیلوبیت در ثانیه تغییر پیدا می‌کند که در صورت استفاده از سرویس با سرعت مذکور باید حجم اضافه خریداری شود؛ برای خرید هر گیگابایت ترافیک اضافه، قیمت هر گیگابایت ترافیک بین الملل، 2000 تومان و ترافیک داخل، 1000 تومان است.

گفتنی است؛ فن آوا برای تمامی کابران هدیه شبانه در نظر گرفته است، تا کاربر بتواند از ساعت 2 الی 8 صبح، به صورت نامحدود از اینترنت استفاده کند که می‌تواند برای کاربران پر مصرف که به وضعیت مدل جدید اینترنت اعتراض دارند، کاربردی باشد.

جدول تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت غیر حجمی داده پردازی فن آوا به شرح زیر است:

کد N1798705

وبگردی