آفتاب

چشمی: روز گلزنی استقلال هم می‌رسد/ چرا نمی‌بریم؟ دست ما نیست

چشمی: روز گلزنی استقلال هم می‌رسد/ چرا نمی‌بریم؟ دست ما نیست

روزبه چشمی در دیدار استقلال مقابل پیکان یکی از بازیکنانی بود که بارها توسط مهاجمان و هافبک‌های حریف با خطاهای شدید متوقف شد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: بعد از بازی در این باره و در رابطه با مسابقه با چشمی صحبت کردیم.

بازی چطور بود؟
اگر نتوانستیم به حریف گل بزنیم به این علت بود که باز هم تیم مقابل رودرروی استقلال دفاعی بازی کرد وگرنه می‌شد به این تیم هم گل زد.

چرا گل نزدید؟
متأسفانه موقعیت‌سازی خوبی داشتیم ولی توپ‌های‌مان به گل تبدیل نشد. با این همه باید به همه بازیکنان تیم خسته نباشید بگوییم.

چه شد داور تصمیمش را تغییر داد؟ حرفی به او زدید که نظرش عوض شد؟
نه! او بعد از شنیدن توضیحات کمک اولش این کار را کرد. باید از او تشکر کنیم. واقعاً شجاعت به خرج داد و باید مورد تحسین قرار بگیرد. علاوه بر این چرا همه داوری‌ها باید به ضرر ما باشد؟ اواخر بازی روی ضربه جپاروف بازیکن پیکان توپ را درون ۱۸ قدم با دست زد ولی داور پنالتی نگرفت. یا روی خود من آن همه خطا شد که نزدیک بود پایم بشکند! چرا داور آن بازیکن را اخراج نکرد؟!

یعنی تا این حد ضرر کرده‌اید؟
طبیعی است! اگر این همه پنالتی که برای ما گرفته نشده را داوران می‌گرفتند ما الان اینجای جدول نبودیم. در بازی با سیاه‌جامگان هم داور در مورد ما اشتباه کرد و گل سالم ما را آفساید گرفت. خدا کند در بازی‌های بعد داوران لااقل در مورد ما اشتباه نکنند.

چرا دو برد پیاپی به دست نمی‌آورید تا خیال هواداران‌‌تان را راحت کنید؟
اینکه دست ما نیست. ما خیلی تلاش می‌کنیم تا برنده بازی‌ها شویم. این همه موقعیت خلق می‌کنیم و کلاً سبک بازی ما هجومی است. برخلاف تیم‌های روبه‌رویی که بیشتر با سیستم دفاعی روبه‌روی ما بازی می‌کنند. در شهرآورد هم پرسپولیس دفاعی رودرروی ما ایستاد. ما فقط در زدن ضربات آخر مشکل داریم که توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شوند.

خب علت این گل نزدن‌ها چیست؟! چرا موقعیت‌های‌‌تان به گل تبدیل نمی‌شود؟
متأسفانه دچار بدشانسی شده‌ایم و این موضوع رهای‌مان نمی‌کند. مثل زمانی که دروازه‌بان گل می‌خورد و حتی مهاجمان هم مقصر هستند. در بازی با سیاه‌جامگان توپ خود من هم به تیر دروازه خورد. در این بدبیاری‌ها هافبک‌های ما هم بد آورده‌اند.

بالاخره چه می‌شود؟
سرانجام این بدبیاری‌ها را تمام می‌کنیم و روز گل زدن استقلال هم از راه می‌رسد.

درباره قرعه‌کشی جام جهانی‌ چه نظری داری؟
امیدوارم تیم ملی از گروهش صعود کند و به دور دوم برسد.

43503

کد N1798560

وبگردی