آفتاب

زنجیره امنیت غذایی مردم از «مزرعه تا سفره» باید تشکیل شود

زنجیره امنیت غذایی مردم از «مزرعه تا سفره» باید تشکیل شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: باید با نظارت و کنترل جدی بر فرآیند تولید و سلامت محصولات کشاورزی، زنجیره امنیت غذایی مردم از «مزرعه تا سفره» تشکیل شود.

به گزارش ایلنا، محمد علی جوادی معاون مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: برای بالا بردن امنیت غذایی و تکمیل زنجیره کشاورزی از کشت تا سفره در کشور و استان هرمزگان ظرفیت های اقتصادی زیادی وجود دارد که باید آن ها را شناسایی و به کار گرفت.

وی بیان داشت: بدون شک هرمزگان پر ظرفیت ترین استان در زمینه های صنعت، گردشگری، تجارت و کشاورزی است که هر یک از این ظرفیت ها قابل توسعه و گسترش است که باید به تک تک آن ها پرداخته شود.

معاون مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان طبق ارزیابی های صورت گرفته جزو برترین دستگاه ها در کشور است، اظهار کرد: در حوزه جهاد کشاورزی باید یک قدم به جلو حرکت کنیم و امور کشاورزی هرمزگان را از آن چیزی که هست، جلوتر ببریم.

جوادی هم چنین به تربیت مدیران آینده در وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: سند تربیت مدیران آینده در این وزارتخانه تنظیم و در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تصویب شده و آموزش ها در برخی مقاطع مدیریتی و معاونت های وزارت اجرا شده است.

وی یادآور شد: تحول در نیروی انسانی شاغل در بخش کشاورزی و پرورش و تربیت مدیران شایسته و توانمند در حوزه کشاورزی در آینده از مهم ترین هدف های این سند است.

در این نشست از خدمات ناصر حیدری پوری رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان قدردانی و علی باقر زاده همایی به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.

 

کد N1798476

وبگردی