آفتاب

خانم بازیگر 44 ساله شد! | بهاره رهنما در تولد 44 سالگیش چه گفت؟

خانم بازیگر 44 ساله شد! | بهاره رهنما در تولد 44 سالگیش چه گفت؟

خانم بازیگر 44 ساله شد! | بهاره رهنما یکی از محبوب ترین بازیگران ایرانی است. بهاره رهنما در سالروز 44 سالگیش با انتشار پستی در صفحه مجازی خود گفت....

بهاره رهنما در سالروز 44 سالگیش پست زیر را در صفحه مجازی خود منتشر کرد:
با من از گذشته ها فراوان حرف می زنند و از گذشت زمان و ترس از بالا رفتن سن و ...
مردم سال هاست  با من از گذر زمان گفته اند و من شنیده ام .
این بار دوست من تو به من گوش کن؛
اگر خیلی از من جوانتری و یا کمی.
از گذشت زمان  نترس دوست من؛ اضافه شدن لحظه ها و روزها و شب های زندگی، به خلاف باور بعضی جوان ترها، یک  مرحله ی دردناک خالی از زیبایی و شادمانی و امید نیست.
من که کمی زودتر از تو سفرم را درجاده ی زندگی آغاز کرده ام، حاضر نیستم در قبال  دریافت بهترین پیشکش های دنیا، لحظه  ای به عقب برگردم! گذشت عمر تنها دیدن چین های پر کلاغی دور چشم و زودتر خسته تر شدن موقع بالا رفتن پله ها و ... نیست!
این گذر با خودش دنیایی آرامش را برایت به ارمغان می آورد، تجربه ای که میزان خطاهایت را کم  می کند.تو را متعادل تر می کند، اعتراف به ناکرده ها و اشتباهات را ساده تر می کند، تعصبات بی اساست را از تو می گیرد و تو را قابل تحمل تر و دوست داشتنی تر می کند؛ حتی برای خودت!
سنت که بالا می رود دنیا دیگر سیاه و سفید نیست، آدم ها فرشته یا دیو نیستند؛ تو تنها آدم برحق جهان نیستی. کسی یا چیزی نمی تواند وادارت کند آنچه را نمی خواهی باور کنی و به آنچه باور نداری عمل کنی؛حالا می دانی بی همگان به سر شود و این نیز بگذرد!
دیگر کم تر موضوعی دنیایت را زیر و زبر  می کند و به همت می ریزد. ساده تر می بخشی و به  ندرت محکوم می کنی.
وقتی به سن من برسی دوست همیشه ی من، دیگر می دانی دنیا چه چیزهایی می تواند به تو بدهد و چه چیزهایی را نه!
و آنوقت به  آنچنان آرامشی دست پیدا می کنی که نمی شود توصیفش کرد و... یک عالمه خوبی های دیگر که من برایت نمی گویم تا خودت تجربه اش کنی!

کد N1798401

وبگردی