آفتاب

گزارش خبرنگار خبرآنلاین از روسیه/مهدوی‌‌کیا: دیدن برزیل در گروهمان اتفاق جالبی است!

گزارش خبرنگار خبرآنلاین از روسیه/مهدوی‌‌کیا: دیدن برزیل در گروهمان اتفاق جالبی است!

مهدوی‌کیا معتقد است حضور برزیل یا فرانسه در گروه ایران جالب است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به روسیه، مهدی مهدوی کیا در آستانه قرعه کشی رقابت های جام جهانی، در این باره می گوید: «امیدوارم قرعه خوبی برای تیم ملی بیفتد. به نظرم قرعه آسانی وجود ندارد. بهترین تیم ها آمده اند. هر 32 تیم خوب کار کرده اند که به این مرحله رسیده اند ولی شاید قرعه راحت برای ما لهستان، پرو و پاناما باشد. این قرعه بی نظیر است. البته شاید خیلی ها دوست دارند با تیم های بزرگ بازی کنیم.»
او درباره بازی رسمی با تیم های بزرگ می گوید: «قطعا بازی رسمی نسبت به بازی دوستانه، شرایط دیگری دارد.ما دوره های قبل با تیم های هلند، آلمان، آرژنتین، پرتغال و... همگروه بودیم. شاید دیدن برزیل این دوره در گروهمان جالب باشد یا دیدن تیم ملی فرانسه. تا به حال با آنها همگروه نبوده ایم.»
او درباره شرایط بهتر روحی ایران برای بازی با تیم های بزرگ می گوید: «یکسری بازی ها انگیزه مضاعف ایجاد می کند، آن هم بازی با تیم های بزرگ است. مثلا شرایط ما برای بازی با برزیل با بازی جلوی بوسنی متفاوت است. هر دو سه امتیاز دارد ولی انگیزه ها دو برابر است. هیجان مردم بیشتر است. بازی بزرگ شرایط خودش را دارد.»
او بعد از شنیدن حرف های سنت پائولی سرمربی آرژانتین که به نوعی از همگروهی با ایران هراس دارد، در پاسخ به این سوال که آیا خوب است رقبا ما را می شناسند یا نه، پاسخ می دهد: «این نقطه قوت تیم ماست. با ایتقدار صعود کردیم.جز اولین تیم های صعود کننده بودیم. سخت گل می خوریم. برای یک تیم این امتیاز بزرگی است. سید چهار به سید سه آمدیم و اتفاق بزرگی است. امیدوارم در هر صورت در گروهی قرار بگیریم که به دور بعد صعود کنیم.»

252 41

 

کد N1797922

وبگردی