آفتاب

ترامپ باز هم به "اون" ناسزا گفت

ترامپ باز هم به "اون" ناسزا گفت

ایرنا نوشت: «دونالد ترامپ» در ادامه واکنش ها به تازه ترین آزمایش موشکی کره شمالی در توئیتی نوشت: به نظر می رسد که فرستاده چین که تازه از کره شمالی برگشته، هیچ تاثیری در «مرد موشکی کوتوله» نداشته است.

ترامپ امروز پنجشنبه در این توئیت که به رهبر کره شمالی اشاره داشت، افزود: «دشوار می توان باور کرد که مردم و ارتش وی زندگی کردن در چنین شرایط دشواری را تحمل می کنند. چین و روسیه نیز پرتاب این موشک را محکوم کردند».

چین، اوایل ماه جاری و پس از دیدار ترامپ با «شی جین پینگ» در پکن، نماینده ای را به کره شمالی اعزام کرد.

پیونگ یانگ روز سه شنبه بعد از دو ماه اولین موشک خود را آزمایش کرد. بعد از این آزمایش موشکی ترامپ روز چهارشنبه به دنبال گفت وگوی تلفنی با همتای چینی خود، دور جدید تحریم ها علیه کره شمالی را اعلام کرد.

ترامپ امروز همچنین در توئیت دیگری بار دیگر رسانه های را نشانه گرفت و این بار روزنامه نیویورک تایمز را هدف انتقاد قرار داد و نوشت: نیویورک تایمزِ شکست خورده به طور کامل بر خلاف دستورالعمل رسانه های اجتماعی عمل کرده است؛ دستورالعمل هایی که برای حفظ اعتبار خود و بعد از سرکشی برخی از خبرنگاران متعصب خود وضع کرد.

وی افزود: این روزنامه به یک «لابی واقعی» برای دموکرات ها به دلیل انتقادشان از طرح مالیاتی رئیس جمهوری بدل شده است.
به گزارش ایرنا، ترامپ پیش از این نیز روزنامه نیویورک تایمز را هدف انتقادهای توئیتریش قرار داده بود.

ترامپ پیش تر در توئیتی نوشت: نیویورک تایمز شکست خورده درحال داستان سرایی های دروغین درباره من است. مسئولان این روزنامه حتی به دنبال تایید واقعیات یک داستان نیستند. یک داستان مضحک از یک رسانه جعلی.

نیویورک تایمز چندی پیش در گزارشی با اشاره به اینکه ترامپ منفورترین شخصیت سیاسی در تاریخ آمریکا محسوب می شود، نوشت: تنها فرد قابل قیاس با ترامپ در تاریخ سیاسی آمریکا، «ریچارد نیکسون» است که حتی قبل از برملاشدن رسوایی واترگیت نیز شخصیتی منفور بود.

این روزنامه در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ترامپ را «یک زامبی مهار نشدنی» توصیف کرد.

5252

کد N1797794

وبگردی