آفتاب

واکنش وزیر دادگستری روحانی به مواضع اخیر احمدی‎نژاد

واکنش وزیر دادگستری روحانی به مواضع اخیر احمدی‎نژاد

وزیر دادگستری گفت: حتما دستگاه قضایی برای برخورد با کسانی که مرتکب جرمی شوند، برنامه دارد؛ اما اگر این برخورد با تأخیر انجام شود را نباید حمل بر مماشات کرد.

سیدعلیرضا آوایی در گفت‌وگو با خبرآنلاین، درباره تخریب قوه قضائیه از سوی رییس جمهور پیشین و برخی یاران او، گفت: تخریب هر انسان و هر مجموعه ای، مطلوب نیست.

وی افزود: وجود نقد در کشور را قبول داریم، اگر کسی به هر کدام از قوا نقدی داشته باشد و در قالب آن صحبت، راهنمایی یا تذکری بدهد و راهکاری ارائه کند، اقدام خوبی است اما وقتی کار به تخریب، اهانت و نسبت دادن مطالب خلاف واقع می‎رسد، طبیعتا خلاف اخلاق و مصلحت کشور است. این کار از ناحیه هر کسی اتفاق بیفتد، خیلی مذموم است.

وزیر دادگستری در واکنش به برخی که قائل به تفاوت در نوع برخورد با تخریب کنندگان قوه قضائیه هستند به گونه‎ای که با برخی برخورد قاطع صورت می‎گیرد اما با امثال آقای احمدی‎نژاد و دوستانش مماشات می شود، اظهار کرد: من نمی دانم چه مماشاتی اتفاق افتاده که برخی چنین می‎گویند! حتما دستگاه قضایی برای برخورد با کسانی که مرتکب جرمی شوند، برنامه دارد؛ اما اگر این برخورد با تأخیر انجام شود را نباید حمل بر مماشات کرد. این مسئله را باید از مقامات قضایی سئوال کرد.
27214

کد N1797760

وبگردی