آفتاب

اگر رهبری نبود،بزدلان هر روزتکه‌ای از کشور رابه دشمن می‌بخشیدند/نباید صدایمان بالاتر ازصدای رهبرباشد

اگر رهبری نبود،بزدلان هر روزتکه‌ای از کشور رابه دشمن می‌بخشیدند/نباید صدایمان بالاتر ازصدای رهبرباشد

تسنیم نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: درحالی‌ که از برجام چیزی عاید جمهوری اسلامی ایران نشد اما عده‌ای همچنان حرص ادامه برجام را می‌خوردند.

محمدحسین صفارهرندی ظهر امروز در نخستین جشنواره منادیان فرهنگ بسیج استان همدان با اشاره به اینکه برای شناخت بسیج قطعاً باید فرهنگ بسیجی را مقدم بر سازمان و تشکیلات دانست، اظهار داشت: فرهنگ بسیجی فرهنگی است که فعالان حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، هنری و غیره را از شاخه‌های دیگر در کنار هم و به یکرنگ درآورده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در جدال بین حق و باطل در محیط منطقه خاورمیانه محدود افرادی گوش‌ به‌فرمان ولی‌فقیه بودند، بیان کرد: با بالا گرفتند فتنه شام در سوریه ایران باید برای کمک به این کشور می‌شتافت چرا که دولت سوریه اگر ضربه می‌خورد برای این بود که از جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت دفاع کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه هیچ فردی در جامعه حق پیشی گرفتن از مقام معظم رهبری را ندارد، بیان کرد: اگر مقام معظم رهبری فرمان ‌بر سکوت دهند باید ساکت و اگر فرمان بر اعتراض و فریاد دهند باید فریاد زد.
صفارهرندی با بیان اینکه عده‌ای معتقد بودند که برجام یک آزمونی است که اگر در آن موفقیتی حاصل شد این رویه را ادامه می دهیم، عنوان کرد: درحالی‌ که از برجام چیزی عاید جمهوری اسلامی ایران نشد اما عده‌ای همچنان حرص ادامه برجام را می‌خوردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه اجرای مراحل بعدی برجام همان گذشتن از قدرت‌های نظامی کشور است، ابراز کرد: همین قدرت‌های نظامی است که دشمن را به مذاکره با جمهوری اسلامی ایران واداشته است.
صفارهرندی با بیان اینکه مأموریت برجام دو و سه خلع دارایی‌های ایران است که به واسطه این دارایی‌ها امریکا توان تعرض به جمهوری اسلامی ایران را ندارد، تأکید کرد: نظام آمریکا بارها اعتراف کرده ‌که آمادگی جنگ واقعی با ایران را ندارد.
وی با تأکید بر اینکه آمریکا جنگ علیه عراق را زمانی در پیش گرفت که مطمئن شد تمام مراکز انباشت سلاح عراق را منهدم کرده است، ابراز کرد: جنگ آمریکا علیه عراق زمانی شروع شد که به آمریکا خبر دادند که عراق خلع سلاح مطلق است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه امروز عده‌ای از نظریه‌پردازان برجام را اقدامی برای جلوگیری از جنگ می‌دانند و رسماً دارایی کشور را در دسترس دشمن قرار می‌دهند، تأکید کرد: هدف از مذاکره یعنی همان بلای خلع سلاحی که بر سر عراق آوردند.

صفارهرندی با بیان اینکه عده‌ای معتقدند که اگر برجام را ادامه ندهیم مردم با مشکل مواجه شده و اقتصاد و دارایی کشور را قفل می‌شود، ابراز کرد: همین افراد معتقد بودند که با برجام شاهد وفور سرمایه‌گذاری، رونق و پیشرفت در کشور خواهیم بود. وی با تأکید بر اینکه مدعیان برجام همچنان معتقد بر ادامه برجام هستند، اظهار داشت: اگر مقام معظم رهبری نبودند هر روز یکی از بزدلان تکه‌ای از کشور را به دشمنان می‌بخشیدند. افرادی نیز نظیر شاهان قبلی با امضای عهدنامه‌هایی چون ترکمانچای، گلستان و غیره تکه‌هایی از وطن را از کشور جدا کردند.
صفارهرندی با اشاره به اینکه نباید صدایمان را از صدای مقام معظم رهبری بالاتر ببریم، تأکید کرد: معیار مومن و بسیجی واقعی این است که در بر روی حرف ولی‌فقیه حرفی زده نشود.
27215

 

کد N1797744

وبگردی