آفتاب

تشریح جزییات جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی با فرماندهان ارتش/ قدردانی از تلاش‌های آجا در زلزله کرمانشاه

تشریح جزییات جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی با فرماندهان ارتش/ قدردانی از تلاش‌های آجا در زلزله کرمانشاه

همزمان با روز دریایی ارتش جمهوری اسلامی جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با فرماندهان ارتش در محل ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد.

به گزارش ایلنا،  رحیمی نماینده تهران با انتشار مطلبی درباره این جلسه در کانال تلگرامی خود نوشت:

پس از انتصاب امیر سرلشکر موسوی بعنوان فرماندهی جدید ارتش این اولین جلسه کمیسیون با ایشان بود.

جانشین فرماندهی کل و فرماندهان و معاونین ارتش در این جلسه حضور داشتند و گزارش‌هایی نیز از وضعیت بودجه و لجستیک ارتش در حوزه‌های مختلف ارائه دادند

در آغاز جلسه گزارش مبسوطی از اقدامات ارزشمند ارتش بخصوص نیروی زمینی و هوایی در حادثه زلزله غرب کشور توسط امیر موسوی فرمانده ارتش ارائه شد که اقای فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد ضمن تکمیل گزارش ایشان اعلام کرد مراتب قدردانی همه مردم را به ارتش محبوب تقدیم می‌دارم.

 رییس و اعضای کمیسیون امنیت ملی ضمن تقدیر از تلاشهای ارزنده ارتش جمهوری اسلامی مطالبی را در موضوعات مرتبط دفاعی مطرح کردند.

 انتظارات پشتیبانی مجلس و کمیسیون امنیت ملی از حوزه دفاعی و ارتش به تفصیل بیان شد و در خصوص تخصیص با تاخیر بودجه های مصوب و محدودیتهای مربوط نیز مطالبی بیان شد.

 کمیسیون امنیت ملی با دعوت از رییس سازمان برنامه قبل از ارائه لایحه بودجه ۹۷ به مجلس در حضور نمایندگان ارتش موضوعات مربوط به بودجه دفاعی کشور را بررسی و انتظارات مجلس در این موارد را مطرح خواهد کرد.

 

کد N1797700

وبگردی