آفتاب

مسابقات آزاد مهارت پلی بین شناسایی استعدادهای برتر و اشتغال

مسابقات آزاد مهارت پلی بین شناسایی استعدادهای برتر و اشتغال

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: مسابقات آزاد مهارت پلی بین شناسایی افراد توانمند و اشتغال می باشد.

به گزارش ایلنا، حمید رضا ثابت نژاد، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت این سازمان صبح امروز در نشست خبری سومین المپیاد تکنسین‌های ایران گفت: این سازمان علاوه بر مسابقات ملی مهارت، مسابقات آزاد مهارت را نیز در راستای شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر مهارتی برگزار می کند.

ثابت نژاد در ادامه تأکید کرد: در صورت درخواست فعالان بخش خصوصی از جمله بنگاه های اقتصادی، صنایع و کارخانجات برای شناسایی افراد توانمند، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با برگزاری مسابقات آزاد مهارت همکاری لازم را خواهد داشت.

وی گفت: افراد شرکت کننده در این مسابقات که امتیاز خوبی را کسب می کنند متناسب با نیاز بنگاه های اقتصادی و صنایع برای اشتغال معرفی می شوند.

ثابت نژاد با بیان این که مسابقات آزاد مهارت راه میان بری برای رساندن افراد ماهر به اشتغال است،گفت:مشارکت بخش خصوصی در این فرآید اصل است.

وی تأکید کرد: مرکز ثقل و نقطه قوت در برگزاری این مسابقات تقاضای بخش خصوصی است.  

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت این سازمان در خاتمه گفت: در سال جاری سومین المپیاد تکنسین های ایران با همکاری سامسونگ برگزار می شود و این مسابقات اثرات خوبی را در راستای پررنگ کردن مسؤولیت اجتماعی در جامعه دارند

کد N1797405

وبگردی