آفتاب

طراحی دوقطبی‌‌‌های مختلف از سوی احمدی‌نژاد برای فرار از قانون است/ اصولگرایان ساکت نباشند

طراحی دوقطبی‌‌‌های مختلف از سوی احمدی‌نژاد برای فرار از قانون است/ اصولگرایان ساکت نباشند

ایلنا نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: احمدی‌نژاد و دوستانش باید در دادگاه به اتهاماتشان پاسخ بدهند اما آنها برای فرار این مخمصه دست به طراحی چنین دوقطبی‌هایی می‌زنند.

داوود محمدی، درخصوص اقدامات صورت گرفته از سوی محمود احمدی‌نژاد طی هفته‌های اخیر گفت: اقدامات و رفتارهای صورت گرفته توسط احمدی‌نژاد در یک ماه گذشته بسیار نامناسب است که می‌تواند پیامدهای ناخوشایند و نگران‌کننده‌ای برای نظام داشته باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته از سوی احمدی‌نژاد به اعتبار نظام لطمه وارد می‌کند، اظهار داشت: احمدی‌نژاد رفتارهای حساب‌نشده‌ای دارد که این رفتارها موجب وهن نظام است و ضروری است هرچه زودتر جلوی این دست از اقدامات گرفته شود.

دبیرکل انجمن اسلامی معلمان ایران با اشاره به سکوت اصولگرایان نسبت به اقدامات احمدی‌نژاد و تخریب‌های وی علیه برادران لاریجانی به ویژه رئیس مجلس تصریح کرد: متاسفانه طی این مدت شاهد سکوت اصولگرایان نسبت به این رفتارها هستیم که موجب تاسف است. حرکت‌های احمدی‌نژاد مخرب است و اصولگرایان باید نسبت به این رفتارها واکنش نشان داده و آن را محکوم کنند.

محمدی با بیان اینکه علی لاریجانی از شخصیت‌ها و مسئولان مورد تایید نظام است، خاطرنشان کرد: رئیس مجلس جزیی از مجموعه نظام است. اگر وی اتهام یا اشکالی ندارد، این مسائل باید در دادگاهی صالحه مورد رسیدگی قرار گیرد نه اینکه در فضای رسانه‌ای اتهام‌زنی کرد. این اتهام‌زنی‌ها چاره کار نیست و موجب تخریب چهره نظام و از بین رفتن اعتماد مردم می‌شود.

2727

کد N1796746

وبگردی